9 Reacties

2 dagen geleden

Dat is echt super verschillend per persoon hoe de baby ligt enz... hier ook al aardig wat maar dat is vooral nog darm, maar ben er stiekem wel trots op haha

2 dagen geleden

Ben ook zwanger van de 3e woensdag 7 weken en je begin het ook al wat te zien je ziet het echt vanaf 10 weken nu is het meer je darnen ens

2 dagen geleden

Reactie op Romytjex

Ben ook zwanger van de 3e woensdag 7 weken en je begin het ook al wat te zi ...
Oké dacht al dat is vrij snel dan

2 dagen geleden

Reactie op Stephaniekroegman

Oké dacht al dat is vrij snel dan
Hier ook van de 3e, ik ben van mezelf dus helemaal plat haha, net als bij mijn 1e 2 maak ik een zwangerschapsboek met elke week een buikfoto. En daarbij een verhaaltje, en tuurlijk dit is nog enkel darm maar ja komt wel zo in de boeken haha. En zonder zwangerschap triggert het de darmen ook niet dus prima😜

2 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Hier ook van de 3e, ik ben van mezelf dus helemaal plat haha, net als bij m ...
En dit is bij 4 weken al dat is erg snel ja

2 dagen geleden

Reactie op Stephaniekroegman

En dit is bij 4 weken al dat is erg snel ja
Ja bij 4 weken idd, had ik bij de 1e 2 ook wel maar als ik de 3 foto's naast elkaar leg (dus 4 weken van de 1e 4 weken van de 2e en de 4 weken van nu) dan is het dit keer op z'n grootst van de keren

2 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Ja bij 4 weken idd, had ik bij de 1e 2 ook wel maar als ik de 3 foto's naas ...
Maar is het niet voornamelijk darmen? Of heb je dit wel is gevraagd aan de verloskundige?

2 dagen geleden

Reactie op Stephaniekroegman

Maar is het niet voornamelijk darmen? Of heb je dit wel is gevraagd aan de ...
Zeker! Dat schreef ik er ook bij het is nog enkel darm. Maar goed ik maak nou eenmaal de weekfoto's haha dus ondanks dat het enkel darm is komt het wel.zo in het fotoboek😊😊 En zonder zwangerschap had ik dit niet gehad dus och beetje trots ben ik wel hoor😜 en tis niet omdat het puur darm is dat het er niet is natuurlijk

2 dagen geleden

Tijdens de vorige zwangerschap 34 kg aangekomen. Waarbij het meeste in de 1e trimester ivm stress en veel misselijkheid waardoor ik te veel boven mn cal behoefte at (werd misselijk van water en thee dus moest iets anders + ieder uur eten). Dit wil ik nu echt niet dus ben heel bewust met wat ik eet. Op de weegschaal zelfs een kg afgevallen maar mijn buik lijkt wel alsof ik 3 kg ben aangekomen. Dus ik vermoed dat m’n buikje ook begint. Ik wil pas over weken praten na m’n eerste echo. Ik vermoed zelf nu op 5 weken te zitten