8 Reacties

7 dagen geleden

Je kan altijd wachten, maar de meeste bellen gelijk voor het maken van een afspraak

7 dagen geleden

Je hoeft niet meteen te bellen, maar verloskundige praktijken zijn best druk. Dus ik zou persoonlijk wel al gebeld hebben. Je bent dan in november ergens aan de beurt

7 dagen geleden

Ik heb mij wel meteen aangemeld bij de verloskundige (zowel de vorige 2x als deze keer) of het belangrijk is meteen te doen vast niet maar vind het zelf wel fijn

7 dagen geleden

Ik heb direct dezelfde dag me aangemeld. En mag als ik 7+2 ben langskomen voor een echo. Ik vind het zelf fijn dat die afspraak snel stond, voordat je nog langer moet wachten. En het is gewoon allemaal zo leuk om te regelen

7 dagen geleden

Lekker doen waar jij je goed bij voelt! Iedere praktijk pakt een ander moment wanneer je langs mag komen. Dus het is altijd wel fijn als je weet wanneer je mag. Maar ik heb ook een week gewacht na mijn positieve test. Het heeft geen haast. De belangrijkste tip die ze geven zijn de vitamines, dus als je dat al slikt, komt het goed.

Reactie op Bruisend

Lekker doen waar jij je goed bij voelt! Iedere praktijk pakt een ander mome ...
vandaag ga ik meteen vitamines kopen :)

Reactie op Roselove212

Ik heb direct dezelfde dag me aangemeld. En mag als ik 7+2 ben langskomen v ...
ja aan de ene kant denk ik ook, ik wil het zo snel mogelijk zodat ik weet dat alles goed is🤣 maar mn moeder eerst laten weten voelt toch wat beter

7 dagen geleden

Reactie op VindingrijkeOchtend288604

ja aan de ene kant denk ik ook, ik wil het zo snel mogelijk zodat ik weet d ...
Dan moet je dat doen! Jouw zwangerschap, jouw keuzes 🥰