25 Reacties
3 weken geleden
M’n dochter van 22 juni kwijlt ook al een aantal weken maar nog een tandje te bekennen hoor. Vaak begint het bij de onderste 2.
Ik had ze zelf pas bij 8 maanden dus het kan nog wel eventjes duren.
3 weken geleden
mn zoontje s nu 5 maanden en heeft sinds oktober zn eerste tandjes (allebei de onder tandjes) ik heb t gevoel dat boven er nu aankomt.. veel kwijlen en huilerig
3 weken geleden
Wij denken al 2 maanden dat er tandjes komen. Maar nog niks te zien hier haha. (Baby 6.5 maand).
3 weken geleden
Reactie op Lisanne_1992
M’n dochter van 22 juni kwijlt ook al een aantal weken maar nog een tandje ...
Hier ook, dochter nu 23 weken en ze kwijlt eigenlijk al maanden, af en aan huilerig, maar vooral ook echt enorm zure poep de hele tijd, en ze wil de hele tijd bevroren bijtringen! Ze vindt het ook heel lekker als ik met mijn vinger haar tandvlees voel als een soort massage. Maar doorkomen doen die tandjes nog niet... Hoe lang duurt dit nog 😅😅
4 dagen geleden
Onze kleine heeft sinds ruim 5 maanden 2 ondertanden, kwamen vlak achter elkaar door. Ik heb het idee dat de twee voortanden er ook aankomen, hij is weer wat meer aan het knagen op alles en kletsnat van de kwijl haha
2 dagen geleden
Onze dochter van 18 juni kreeg haar twee ondertanden met 3 maanden. De boventandjes zijn sinds 2 dagen door. Hier had ze aanzienlijk meer last van 😢