25 Reacties

3 weken geleden

M’n dochter van 22 juni kwijlt ook al een aantal weken maar nog een tandje te bekennen hoor. Vaak begint het bij de onderste 2. Ik had ze zelf pas bij 8 maanden dus het kan nog wel eventjes duren.

3 weken geleden

Mijn mannetje is van 2 juni, en kreeg met 16 weken zijn eerste 2 ondertandjes hij is daarna even gestopt met kwijlen en is nu weer begonnen

3 weken geleden

mn zoontje s nu 5 maanden en heeft sinds oktober zn eerste tandjes (allebei de onder tandjes) ik heb t gevoel dat boven er nu aankomt.. veel kwijlen en huilerig

3 weken geleden

Mijn zoontje van eind juni heeft 2 ondertandjes (nu sowieso al 7 week door) en boven is nu ook een tandje door (zijn 3e) en 4e tandje is al voelbaar… heeft nu erg veel last er van🙁 hij was er helaas heel vroeg bij
Wij denken al 2 maanden dat er tandjes komen. Maar nog niks te zien hier haha. (Baby 6.5 maand).

3 weken geleden

Onderste twee kwamen door met 3,5 maand!

3 weken geleden

Onderste 2 gisteren gezien, 5 maand!

3 weken geleden

Onderste twee met 4,5 maand! Ze was er vroeg bij

3 weken geleden

Reactie op Lisanne_1992

M’n dochter van 22 juni kwijlt ook al een aantal weken maar nog een tandje ...
Hier ook, dochter nu 23 weken en ze kwijlt eigenlijk al maanden, af en aan huilerig, maar vooral ook echt enorm zure poep de hele tijd, en ze wil de hele tijd bevroren bijtringen! Ze vindt het ook heel lekker als ik met mijn vinger haar tandvlees voel als een soort massage. Maar doorkomen doen die tandjes nog niet... Hoe lang duurt dit nog 😅😅

3 weken geleden

Onderste twee voortanden vanaf 4,5 maand

3 weken geleden

Linksonder een tandje nu, 5 maanden oud.

4 dagen geleden

Onze kleine heeft sinds ruim 5 maanden 2 ondertanden, kwamen vlak achter elkaar door. Ik heb het idee dat de twee voortanden er ook aankomen, hij is weer wat meer aan het knagen op alles en kletsnat van de kwijl haha

4 dagen geleden

Vaak komen onderin de tandjes als eerst door. Onze zoon is nu 6,5 maand maar ook nog niks. Oudste was 7 maanden Middelste was 5 maanden

3 dagen geleden

Bij 5,5 maand kwamen de onderste twee tandjes tegelijk door.

3 dagen geleden

Mijn dochter is van 13 juni heeft nu 2 onder tandjes

3 dagen geleden

Mijn dochter is van 23 juni en heeft nu 2 ondertandjes!

2 dagen geleden

Hoi! Onze baby is van 21 juni en heeft haar eerste tandje midden voorin

2 dagen geleden

Ons zoontje is van 23 juni en heeft nu 2 ondertandjes!

2 dagen geleden

Onze dochter van 18 juni kreeg haar twee ondertanden met 3 maanden. De boventandjes zijn sinds 2 dagen door. Hier had ze aanzienlijk meer last van 😢

2 dagen geleden

Zoontje van 5 juni heeft al 3 tanden! Eerst 2 onder, toen 2 boven, daarna rechts boven 1 en nu links onder nog 1