69 Reacties

16 dagen geleden

Ik ben hier ook benieuwd naar. mijn testen zijn wel echt knal maar wel nog 2-3, ik testte dan ook wel gister met 4w 5d, Maar dacht hij is zoo knal kan niet anders dan 3+ zijn 🤣

16 dagen geleden

4+2

16 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Ik ben hier ook benieuwd naar. mijn testen zijn wel echt knal maar wel nog ...
Hier exact hetzelfde! Enorme knal testen, maar nog geen 3+ gezien…

16 dagen geleden

Reactie op happystar

4+2
Wow, dat is echt super vroeg omdat je normaliter met 3+ minimaal 5 weken zwanger moet zijn volgensmij. Toevallig tweelingen in de familie? 😋

16 dagen geleden

Ik heb vanmorgen met 5 + 1/5+ 2 (weet niet of mijn eisprong de 15 of 16 september was) een 3+

16 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Hier exact hetzelfde! Enorme knal testen, maar nog geen 3+ gezien…
Och zie dat je al een behoorlijke rit achter de rug hebt. Kan me zo voorstellen dat die 3+ toch weer net dat beetje extra vertrouwen heeft. Ik heb augustus nog een MK gehad en die 3+ zou mij ook zo fijn lijken ♥️ laat je me weten wanneer je hem hebt gezien?

16 dagen geleden

Ik heb zondag met 4 +6/5 + 0 getest en had toen ook nog 2-3...Heb je het met ochtendurine gedaan (of iig niet veel gedronken)? Hoop dat het goed zit 🩷

16 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Och zie dat je al een behoorlijke rit achter de rug hebt. Kan me zo voorste ...
Ja, we hebben een IVF traject gehad maar onze eerste terugplaatsing was direct raakt. Al met al is dat echt super snel verlopen. Het starten met injecties en vier weken later was ik zwanger. Wij zijn juist dankbaar dat het allemaal zo snel is gegaan! Morgen ochtend doe ik weer een CB! Ik lees ook verhalen over vrouwen die de 3+ helemaal niet zien.

16 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Ik heb zondag met 4 +6/5 + 0 getest en had toen ook nog 2-3...Heb je het me ...
Ja met ochtend urine vanmorgen! Ik ga er morgen ochtend nog een kansje wagen. Als het dan niet 3+ laat ik het even los, heb volgende week namelijk al de eerste echo ivm eerdere buitenbaarmoederlijke.

16 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Ik heb zondag met 4 +6/5 + 0 getest en had toen ook nog 2-3...Heb je het me ...
Wat bedoel je precies met 6/5 +0? Ik dacht dat ik de berekeningen inmiddels wel begreep, haha.

16 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Ja, we hebben een IVF traject gehad maar onze eerste terugplaatsing was dir ...
Wat ontzettend fijn om te horen! Is je zo gegund ♥️

16 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Wat bedoel je precies met 6/5 +0? Ik dacht dat ik de berekeningen inmiddels ...
4 weken en 6 dagen/ 5 weken en 0 dagen.

16 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Wat ontzettend fijn om te horen! Is je zo gegund ♥️
Ja, voel me ook goed. Nog steeds knal testen, alleen nog geen 3+, ik maak me er niet te druk om. Heb geen krampen of bloedverlies tot nu toe, dus dat zie ik als alleen maar positief.

16 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Ja met ochtend urine vanmorgen! Ik ga er morgen ochtend nog een kansje wage ...
Ah, dat is fijn! (ook voor je gemoedsrust) Weet wel dat een niet oplopende test (volgens het boekje) niets hoeft te zeggen. Bij mijn miskramen liepen de testen rap op en bij mijn goede zwangerschap liep het ook niet precies volgens de planning. Ik ga voor je duimen! 🌼

16 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Wat bedoel je precies met 6/5 +0? Ik dacht dat ik de berekeningen inmiddels ...
4.6, dus 4 weken en 6 dagen en 5.0 is dan precies 5 weken haha. Maar weet niet of mijn eisprong op 15 of 16 september plaatvond vandaar de */* haha

16 dagen geleden

Ik had met 5+3 een 3+ op de clear blue 😊

16 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Ah, dat is fijn! (ook voor je gemoedsrust) Weet wel dat een niet oplopende ...
Ja ik heb ook meerdere verhalen gelezen over vrouwen die nooit een 3+ hebben gezien in een gezonde zwangerschap. Geen krampen, bloed of ook maar iets wat duidt op dat het niet goed is, dus we zijn positief!

16 dagen geleden

Reactie op Jes1290

Ik had met 5+3 een 3+ op de clear blue 😊
Ah, goed om te horen!

16 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

4 weken en 6 dagen/ 5 weken en 0 dagen.
Ah ik las hem verkeerd!

16 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Ah ik las hem verkeerd!
Hoever was jij nu ookal weer?