69 Reacties

13 dagen geleden

Vandaag bij 5+1 😊

13 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Vandaag met 5+2. Wel vanochtend heel licht bruin bloedverlies bij het vegen ...
Oh dat hoop ik ook heel erg hard voor jou!!

13 dagen geleden

Reactie op AparteSneeuwvlok367903

Ik ben 5+6 en vandaag CB 2-3 weken. 16 of 17 september mijn eisprong gehad. ...
Ik heb ook verschillende verhalen gelezen van vrouwen welke nooit een 3+ hebben gezien… dus volgensmij zegt het niet veel. De bevestiging is wel lekker, dat snap ik ook..

13 dagen geleden

Reactie op AparteSneeuwvlok367903

Ik ben 5+6 en vandaag CB 2-3 weken. 16 of 17 september mijn eisprong gehad. ...
Ik ben vandaag ook 5+6 ook nog 2-3 weken vanochtend. Heb gebeld met de verloskundige en zij leek er niet zo van onder de indruk. De andere test is wel een duidelijke streep. Zolang ik niet bloed en erge kramp krijg maak ik me niet heel druk. Dat was haar advies ook. Je kan altijd ook even bellen als je dat fijn vindt maar wellicht stelt dit je ook wat gerust.

13 dagen geleden

Moet ik mij zorgen maken? Ik ben vandaag 5+1 en mijn cb geeft nog 1-2 weken zojuist genomen. Action testen zijn nog heel licht en afgelopen maandag cb ook 1-2 weken

13 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Moet ik mij zorgen maken? Ik ben vandaag 5+1 en mijn cb geeft nog 1-2 weken ...
Heel eerlijk? Ik denk het wel.. je zou nu een knaller moeten hebben!

13 dagen geleden

Reactie op SaraCathalyne

Ik ben vandaag ook 5+6 ook nog 2-3 weken vanochtend. Heb gebeld met de verl ...
Dankjewel voor deze geruststelling! Ik heb inderdaad een dik positieve test dus was eigenlijk niet van plan een CB te doen. Dacht oh toch wel leuk met de verwachting dat deze 3+ kan zijn. Maar goed heb net ook gegoogled en de hcg waarden kunnen erg verschillen per persoon in de eerste weken.. dus ga proberen gewoon van het beste uit te gaan. Heb ook verder geen reden om dat niet te doen. Maar goed gek hoe dat in je hoofd werkt. 😂

13 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Heel eerlijk? Ik denk het wel.. je zou nu een knaller moeten hebben!
Ik bel morgen de gynaecoloog denk ik dan maar. Heb mij dinsdag aangemeld en moet zelfs nog gebeld worden voor een eerste afspraak. Dit zal mijn eerste zwangerschap zijn na mijn miskraam

13 dagen geleden

Hier vandaag hopelijk echt de allerlaatste (digitale) test gedaan en hij gaf 3+ aan. Ik weet niet hoe ver ik precies ben. Na een miskraam en vroege stilgeboorte eerder dit jaar, heb ik een aantal keer onregelmatig gebloed. Ik vermoed dat ik 5+1 of 5+2 ben. Hopelijk mag alles goed gaan bij iedereen🍀

13 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Ik bel morgen de gynaecoloog denk ik dan maar. Heb mij dinsdag aangemeld en ...
‘T hoeft natuurlijk geen miskraam te zijn he, misschien bouw je wel gewoon te weinig HCG op. Maar als jij al langer bent na 5 weken is dat wel erg vreemd dat die bij 1-2 blijft hangen en dat je testen nog licht blijven.

13 dagen geleden

Ik had even bewust een paar dagen geen weken indicator getest om onnodige stress te voorkomen. Met 5+1 had ik nog 2-3 weken staan, vandaag mee 5+4 heb ik 3+ staan. 🤍

13 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Ik kom niet wachten tot vrijdag, maar vandaag bij 5+1 3+ op het schermpje! ...
Tis hier ook goed gekomen. Even een paar dagen niet getest, om onnodige stress te voorkomen. Vandaag bij 5+4 een mooie 3+ 🤍

13 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Tis hier ook goed gekomen. Even een paar dagen niet getest, om onnodige str ...
Wat fijn!!! Heel erg blij voor je ♥️ voelt toch weer als een extra bevestiging 🙂

13 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Wat fijn!!! Heel erg blij voor je ♥️ voelt toch weer als een extra bevestig ...
Ja, ik had me er niet heel erg druk om gemaakt als het er niet had gestaan, maar nu het er wel staat is het een heel fijn gevoel. Je weet dat dat kleintje van binnen aan het werk is, anders had ik niet in die drie dagen een oploop gehad 🤍

13 dagen geleden

Ik heb vanochtend 3+ 🩵 weet niet zeker of ik 5+3 of 5+1 ben, mijn eiersprong was op 18/19 september.

13 dagen geleden

Reactie op Hanne93

Tel jij vanaf je eerste dag van laatste menstruatie 5 weken? Als ik tel, is ...
Ik volg wat mijn app me verteld haha! Volgens mij is dat idd van de eerste dag van de laatste menstruatie :)

13 dagen geleden

Ik had gisteren en vorige week 3+ en vandaag echo gehad. Schatten me in dat ik 6+5 weken ben

13 dagen geleden

Reactie op Miss X

Ik had gisteren en vorige week 3+ en vandaag echo gehad. Schatten me in dat ...
wat fijn, gefeliciteerd. Een kloppend hartje kunnen zien? 🤍

13 dagen geleden

Reactie op Miss X

Ik had gisteren en vorige week 3+ en vandaag echo gehad. Schatten me in dat ...
Wauw goed nieuws! Dus je bent voorruit gezet juist. Wanneer had je je laatste menstruatie? Want mijn test gaf ook al 3+ snel aan.

13 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Wauw goed nieuws! Dus je bent voorruit gezet juist. Wanneer had je je laats ...
Laatste menstruatie was ongeveer 25 augustus