31 Reacties

9 dagen geleden

Op 4+5!

9 dagen geleden

Heb al een tijdje dat de test streep eerder komt dan de controle streep en ook een goede dikke streep maar dit is vandaag en al na 20 seconde ofzo. De test streep is direct even dik als de controle streep. Vandaag 4+4

9 dagen geleden

Reactie op Emrey

Op 4+5!
Ik ook! Hopelijk jij ook gauw Miamam! Volgens mij is het heel normaal dat je dit nog niet hebt

8 dagen geleden

Ik ben nu 4+3 en heb deze test! Wel van vanmiddag. Lees wel eens vaker dat je smiddags duidelijker kan testen? Ga nu ook maar stoppen met testen alleen het voelt allemaal zo onwerkelijk he🥹

8 dagen geleden

Ik heb maar 1 test gedaan en dat was op 4+3

8 dagen geleden

4+6!

8 dagen geleden

4+3

8 dagen geleden

Is dit een knaller? 🤪 4+1

7 dagen geleden

Vinden jullie dit een knaller?

7 dagen geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook veel eerder dikkere testen. Mijne liepen nu mega traag op en bleven lang vaag. Gestopt met testen rond 4+2 ofzo, werd er zo ellendig van. Uiteindelijk met 5+6 weer eens geprobeerd en die was met 5 seconden echt mega knal

7 dagen geleden

Mijn test gister met 4+6

7 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook veel eerder dikkere testen. Mijne l ...
Dit heb ik nu, ze blijven echt mega vaag en zelfs de cb geeft nog 1-2 weken aan. Ben vandaag ook 4+2. Ben zo bang dat het misloopt 🥹 Hoe heb jij het los kunnen laten als ik vragen mag?

5 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Dit heb ik nu, ze blijven echt mega vaag en zelfs de cb geeft nog 1-2 weken ...
Ahh, ik heb het niet echt los kunnen laten eerlijk gezegd. Bedenk me net dat ik een week na mijn 1-2 weken test nog een wekenindicator heb gedaan. Die was toen 2-3 weken wat me enorm gerust stelde. En toen een dag of 10 later (weinig symptomen) weer een action test gedaan. Die was toen dus echt top en toen kon ik het loslaten. Kreeg toen meteen veel meer symptomen, alsof ik het blokkeerde voor mezelf ofzo. Pff zo onzeker die eerste weken. Succes nog even tot je eerste echo!😘

5 dagen geleden

Bloedverlies maar wel nog knaltesten, laten we hopen op het beste🍀🍀

5 dagen geleden

Hier op 4+4 (18dpo) nog steeds geen knaller. Bang afwachten vind ik het toch.

5 dagen geleden

Reactie op Lovely!

Bloedverlies maar wel nog knaltesten, laten we hopen op het beste🍀🍀
Dat is inderdaad echt een knaller! Hopelijk betekent het bloedverlies niets negatief. Hoor je wel vaker en kan echt onschuldig zijn - maar ik geloof dat het wat stressy is 😫

5 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook veel eerder dikkere testen. Mijne l ...
Hoop dat dit bij mij ook zo is. Dankjewel voor je reactie, stelt me echt gerust

5 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Ahh, ik heb het niet echt los kunnen laten eerlijk gezegd. Bedenk me net da ...
Wat goed! Ik heb volgende week vrijdag een eerste echo. Vk denkt dat ik dan net 7 weken ben. Ik zelf denk dat ik 5+5 ben dan vanwege mijn ovulatie en hun rekenen op laatste menstruatie. Ik heb vanaf maandag een beetje bloedverlies en gister avond opeen best veel. Maar dat was alweer gestopt. Ook had ik gisteren een drikere test van de etos (geen early) en ik mocht eigenlijk niet meer testen maar zojuist toch nog een test gedaan van de action (niet early) moest gelijk dochter op bed brengen dus nog niet gekeken. Maar ik wacht tot zondag met nog een weken cb en als ik dan nog een 1-2 die dan wordt ik gek denk ik😅 Dan zou ik 5 weken zijn volgens mijn eigen berekening. Dan test ik namelijk al 2,5 week 1-2 weken namelijk. Maar ik zie wel echt een langzame oploop in de andere testen dus ik doe mijn best om de hoop er nog een beetje van in te zien🥹 Zodra ik een knaller heb of een 2-3 cb test dan kan ik het ook loslaten eerder niet ben ik bang. Ondanks van vk zegt

5 dagen geleden

4+4!

5 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Wat goed! Ik heb volgende week vrijdag een eerste echo. Vk denkt dat ik dan ...
Zuchtttt echt vreselijk he die spanning. Herken je dit van de zwangerschap van je dochter? Ik zelf niet namelijk (volgens mij😅). Hoe zijn je symptomen?