31 Reacties

5 dagen geleden

Met 4+5 dagen!

5 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Zuchtttt echt vreselijk he die spanning. Herken je dit van de zwangerschap ...
Ja die spanning is echt vreselijk en ondraagbaar bijna. Heb net de test bekeken en hij lijkt donkerder dan de afgelopen dagen. Het geeft een beetje rust. Daarom laat ik ook andere niet meer meekijken want iedereen zegt toch wat anders en daardoor krijg ik meer stress😅 Nee ik herken dit dus echt niet van mijn dochter. Had met 4+5 ofzo iets weken al een knaller en heb echt maar 2 testen gedaan want die waren al vel en de ander cb een 2-3. Nu heb ik dit dus niet. Bij mijn miskraam had ik niks door tot het gebeurde op vakantie. Dus wist ook van niks. Is de eerste keer dat ik dit heb zo. Qua symptomen ene keer wel en de andere keer niks. Ben ook goed ziek er tussendoor. Maar heb gevoelige borsten. Gister avond tijdens vel rood bloedverlies veel buikpijn gehad. Vanmorgen was dat alweer weg. Ben niet echt misselijk maar kan ook geen eten verdragen. Zodra het voor mij ligt krijg ik er afkeer naar. En verder zijn de griep symptomen meer😅 En jij? Ondertussen al een echo?

5 dagen geleden

Vandaag, 4+3

5 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Ja die spanning is echt vreselijk en ondraagbaar bijna. Heb net de test bek ...
Wat gek he, zo’n verschil met vorige zwangerschap. Had ik dus ook (behalve die miskraam, snap dat je dan extra oplettend bent). Ik heb onwijs gevoelige borsten gehad, dat neemt nu iets af. Ben echt heel erg moe slaap op vrije dagen s’ middags minimaal 2 uur 🤭, af en toe vlaagje misselijk maar niet moeten spugen zoals bij mijn zoon. Heb eigenlijk nergens trek in tot ik ineens mega honger heb en alles moet eten wat ik kan bedenken. Irritant 😜. Ben erg moody en voel veel gebeuren in mn buik. Bovenal dankbaar en kan niet wachten om te gaan genieten want ik vind zwanger zijn echt geweldig! Dinsdag over een week de echo, aftellen geblazen!

5 dagen geleden

Ochtend 19dpo, of 4+5 eindelijk een knaller van een tweede lijn. Gisterenavond echt nog een lichter lijntje, dus zeeeer blij hiermee 🥰🥰

5 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ochtend 19dpo, of 4+5 eindelijk een knaller van een tweede lijn. Gisterenav ...
Gaaf! Ik ben ook 4+5!

5 dagen geleden

De lijn loopt mooi op! Hoop ook over een week een knaltest te hebben.

5 dagen geleden

Reactie op femmmie96

De lijn loopt mooi op! Hoop ook over een week een knaltest te hebben.
Gaaf zeg!

4 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Gaaf! Ik ben ook 4+5!
Waauw! Proficiaat!

2 dagen geleden

5 weken, normale test

één dag geleden

5 weken!