9 Reacties

10 dagen geleden

Geeft de digitale cb test ook niks aan?

10 dagen geleden

Wellicht heb je een late innesteling gehad waardoor je het pas later ziet? Het kan misschien ook helpen als je je urine eerst opvangt in een potje en dan daarmee de test uitvoert. En dan misschien meteen de early test doen, die pikt het ook wat sneller op Ik duim voor je op een mooie extra streep binnenkort 🙏🏻

10 dagen geleden

Hcg prikken?

10 dagen geleden

De digitale van CB heb ik nog niet geprobeerd. Zou dat veel verschil maken tov Kruidvat of Action testen? Early testen geven helaas ook (nog) geen resultaat. Ik heb elke keer in een potje opgevangen en dan getest.

10 dagen geleden

Reactie op Dododada

De digitale van CB heb ik nog niet geprobeerd. Zou dat veel verschil maken ...
De digitale helpt dat het in woorden zegt of je zwanger bent, ipv dat je moet zoeken naar een super licht lijntje. HCG prikken is ook zeker geen gek idee. Als dat oploopt weet je genoeg 💜 Simpelste is na 2 dagen weer testen, maar dat duurt gevoelsmatig eeuwen

10 dagen geleden

Reactie op Dododada

De digitale van CB heb ik nog niet geprobeerd. Zou dat veel verschil maken ...
Bij mij maakte het wel verschil. Van de week een spierwitte Kruidvat test en een heeeeel licht streepje bij de Action test. De clearblue gaf vanochtend 1-2 weken zwanger aan ☺️

9 dagen geleden

Heb je al een nieuwe test gedaan? Niet om gemeen te willen zijn, maar mochten de testen negatief blijven, dan kan het ook zijn dat je toch helaas niet zwanger bent, ondanks dat het wel zo voelt…

2 dagen geleden

De volgende ochtend was de test positief, maar helaas uitgelopen op een vroege miskraam 😢

2 dagen geleden

Reactie op Dododada

De volgende ochtend was de test positief, maar helaas uitgelopen op een vro ...
Aaahhh veel sterkte 🙁