15 Reacties

14 dagen geleden

Nog helemaal geen voorgevoel. Hoe ver ben je?

14 dagen geleden

Ik denk een meisje… 🤔 geen idee waarom

14 dagen geleden

Ik zag gisteren 111 en 333 en toen ik de combinatie opzocht stond er baby girl. Maar eerlijk? Ikzelf heb géén idee 😅

14 dagen geleden

Ik heb nu best wel sterk het gevoel dat het een meisje word! Ik heb al een zoontje van net 1 jaar, dus misschien wil ik het wel zo graag dat ik het ga denken 😂

14 dagen geleden

Wij zijn beide overtuigd dat het weer een meisje is en we spreken ook al in de vrouwelijke vorm. We hebben zelfs al een naam voor haar en helemaal niet eens overnagedacht dat we ook een jongensnaam nodig zouden moeten hebben. We hebben niet echt een voorkeur, maar gewoon een gevoel.

14 dagen geleden

Ik heb het gevoel een meisje is maar beiden welkom naar 2 gezonden jongens

14 dagen geleden

Ik denk dat papa alleen meisjes kan maken. Maar ik flikker echt van m'n stoel (figuurlijk) als bij de geboorte blijkt dat het een jongetje is🤣🤣🤣

14 dagen geleden

Een meisje, mijn zwangerschap is zo anders dan bij mijn zoontje. In ieder geval nu voel ik me zwanger. Last van misselijkheid enzo en bij mijn zoontje dacht ik af en toe ben ik wel echt zwanger had geen enkele kwaal. Het hoeft natuurlijk niks te zeggen maar we gaan het zien.

13 dagen geleden

Met 4 weken zwanger weet ik niet of ik er al iets zinnigs over kan zeggen. Gezien het moment van conceptie zou het mij verbazen als het een meisje is, maar wie weet. Over 10 weken kunnen we een geslachtsecho laten maken en dan is er meer duidelijkheid.

13 dagen geleden

Reactie op Billie24

Met 4 weken zwanger weet ik niet of ik er al iets zinnigs over kan zeggen. ...
Spannend hé? ♡

13 dagen geleden

Reactie op Emmy2002

Ik heb nu best wel sterk het gevoel dat het een meisje word! Ik heb al een ...
Hier precies t zelfde😂🙋🏼‍♀️

13 dagen geleden

Alles in mij schreeuwt een meisje 🩷

13 dagen geleden

Sinds de afgelopen week twijfel ik. Ik heb weinig klachten en alles voelt mega rustig. Volgens de Chinese geslachtkalender moet het een jongetje worden 🙃 Maar ik was vrij zeker dat het een meisje wordt omdat ook 4 dagen tussen conceptie en ovulatie zit. (Meisjes sperma leven langer dan jongetjes) Ook altijd al het gevoel gehad dat ik een blond meisje met krulletjes op me arm krijg. En ik verwacht dat het bij een kindje zal blijven. Dus ik ben erg benieuwd in december 🙃🙃

13 dagen geleden

Ik heb een heel sterk gevoel dat het een meisje is. Mijn zoontje van 3 denkt daar anders over...een paar dagen voor mn positieve test vroeg hij wanneer zn broertje dan kwam. Ik wist nog niet eens dat ik zwanger was. Hij weet het overigens nu nog steeds niet maar vroeg laatste weer naar zn broeentje...bizar

13 dagen geleden

Ik heb gevoel dat het weer een jongen word, maar mijn zoontje zegt telkens dat er een zusje in de buik zit. Moet ik daar dan op vertrouwen?😋