40 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op Chantie29

Ohhh ik herken dit ook zo! Ik ben nu 4+3 maar ik weet niet wat ik moet drin ...
Ja ik heb dan ook een droge mond. Zo irritant want ik drink graag water.

5 dagen geleden

Vandaag dit ontdekt. Echt helemaal t einde, zo lekker !!!

5 dagen geleden

Vitamine water, de mango guave. Ze gaan hier eerst de vriezer in. Hoe kouder, hoe beter!

5 dagen geleden

Water smaakt me echt totaal niet 😅

5 dagen geleden

Water komt echt mijn neus uit inmiddels. Eerst dronk ik dat ook nog wel. Maar nu altijd met siroop.

5 dagen geleden

Elke ochtend nog steeds een kopje koffie of twee met havermelk 🙃 Veel water. Thee rooibos, gember en soms sterremunt. En slimpie limonade. Dit is eigenlijk ook zelfde als voor de zwangerschap 🤷🏼‍♀️

4 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Water komt echt mijn neus uit inmiddels. Eerst dronk ik dat ook nog wel. Ma ...
Hier net zo. Af en toe best een glas water maar dat constante komt me echt me neus ook uit.

4 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Hier net zo. Af en toe best een glas water maar dat constante komt me echt ...
Mijn omgeving valt het nu ook op. Ik dronk eerst alleen water. Ze kijken raar op dat ik siroop drink 😅😂

3 dagen geleden

Ijskoude Eiwit limonade van ESN. 1 of 2 kopjes koffie. Als ik 1 koffie drink, drink ik nog een blikje redbull/cola zero. Suikervrije siroop van slimpie de lekkerste limonadesiroop😂

3 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Mijn omgeving valt het nu ook op. Ik dronk eerst alleen water. Ze kijken ra ...
Ik probeer gewoon een beetje normaal te doen, af en toe echt wel een glas water maar ik drink ook gewoon sapjes etc. En cola zonder cafeïne.

2 dagen geleden

Ik drink water, ijsthee, rooibos thee en heel soms een sapje.

2 dagen geleden

Reactie op K.A.S.

Ijskoude Eiwit limonade van ESN. 1 of 2 kopjes koffie. Als ik 1 koffie dri ...
Ja die iso clear gaat er hier ook echt heel goed in nu! Heerlijk. Verder gaat water steeds slechter erin.. 1-2 kopjes koffie en verder veel caffeine vrije thee. Af en toe glas Fanta zero

2 dagen geleden

Ik drink water, soms met slimpie siroop (de ice tea versie), heel af en toe thee of cafeïne vrije cappuccino en van die troebele appel-peersap.. vandaag 1 fanta gedronken op een verjaardag en was daar na 1 glas ook gelijk weer klaar mee. Ik dronk hiervoor heel veel prik, maar dat trek ik op het moment echt slecht. En wat veel dames hier zeggen; hoe kouder hoe beter 😅

2 dagen geleden

Munt thee met gember citroen en honing 🤤 niet alleen lekker maar ook super gezond

2 dagen geleden

Voornamelijk groene ijsthee, water en Rivella 😅

2 dagen geleden

Voor de zwangerschap begon ik de dag altijd met een cappuccino. Sinds de zwangerschap wil ik dat ineens niet meer. Nu drink ik ineens het liefst water met siroop met veel ijsklontjes.

2 dagen geleden

Ik vind ijsthee tegenwoordig lekker. Dronk dat voor mijn zwangerschap niet. En dan de traditionele lemon met prik. Waar ik voorheen enkel voor de icetea green ging vind ik dat nu waterige zoete zooi haha
ik drink nu alleen maar water

2 dagen geleden

Water, rooibosthee, 1-2 kopjes koffie en 1-2 kopjes cafeïnevrije koffie, Radler 0.0. Heel af en toe cola, maar begin daar echt nog meer dan normaal van te boeren.