18 Reacties

22 dagen geleden

Wij eten hutspot vanavond!

22 dagen geleden

Nou, vandaag vrij weinig. Afgelopen dagen ook geen normale avondmaaltijd. Maar ik wil toch ook graag wel normale avondmaaltijden eten ook al heb ik er geen trek in. - Zijn lekkere gevulde soepen misschien een idee? Zoveel variatie mogelijkheden! - Lekkere pasta met groenten? Behalve paprika en ui dan 😊! - Rijst met groente naar keuze en bv. kipfilet? Of aardappels.. Succes!

22 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Nou, vandaag vrij weinig. Afgelopen dagen ook geen normale avondmaaltijd. M ...
Oh jee? Alleen geen tekening krijg je het echt niet weg? Leuke ideeen nu hoef ik echter geen soep of pasta bij mijn vriend voor te schotelen 😂😂😂😂 En ervaring van de vorige x is dat ik echt geen puf heb om twee aparte maaltijden te koken 😋 Maar misschien wel ff soepjes invriezen voor als ik alleen zelf wat moet

22 dagen geleden

Overigens eet ik zelf vanavond kiptandori met zilvervliesrijst en sojakookroom als alternatief voor de zuivel

22 dagen geleden

Hey twin! Hou op schei uit.. 2 weken terug onder een body scan geweest en nu weet ik al mijn allergieën (of ik er erg blij mee ben achteraf? 😂) Geen gluten, absoluut geen lactose & een glucose intolerantie. En dan komt er nu bij dat ik geen rood vlees en vis mag. Ik snap je struggle😂 Vanavond eet ik witte kool met gehakt en aardapp (mag een half kopje) Ik heb onlangs wat boeken gekocht om zelf alles te gaan maken zoals brood etc. Nou dat gaat nog wel even duren. Pita’s zijn overigens wel makkelijk zelf te maken en daar kan je zoveel mee! Lekker kip oid met een zelfmgemaakgs tzaziki bijv. Of hummus en rijk beleg?

22 dagen geleden

Reactie op michelle1709

Hey twin! Hou op schei uit.. 2 weken terug onder een body scan geweest en ...
Och jee meid!!!! Dat is ook heftig pffff Ik wil idd zelf humus weer ff maken voor op brood gelukkig heb ik geen gluten problemen En stiekem eet ik wel een beetje kaas weer 🤫🤫 Misschien nu ook wel idee want mijn darmen houden dan de boel goed soepel 😇😇😇 geen overbodige luxe de komende tijd haha Suffe vraag maar wat maak je dan van de wittekool?

22 dagen geleden

Ik ben vegetariër die met enige regelmaat ook veganistisch eet, dus weet niet of mijn maaltijd tips passen bij jou omdat je normaal wel van vleesproducten houdt haha Ik maak zelf regelmatig curry, noedelsoep of andere gevulde soep, pasta, tray bake (gewoon allemaal groenten op ovenplaat, meestal met zoete aardappel), of heel simpel AVGtje met vleesvervanger. Als eiwitbron eet ik vaak bonen, soja of tofu (ja mag niet te veel, maar dan moet je er echt heel veel van eten), ei, of kaas (vegan feta zou een goed alternatief voor jou kunnen zijn, de rest van de vegan kazen gruwel ik van). Vanavond zelfgemaakte roti met ei en tempeh 😄

22 dagen geleden

Reactie op michelle1709

Hey twin! Hou op schei uit.. 2 weken terug onder een body scan geweest en ...
Flinke uitdaging voor je. Ach laten we het erop houden dat je er creatief door wordt 😂 En hopelijk minder last van je allergieën

22 dagen geleden

Reactie op VWJ

Flinke uitdaging voor je. Ach laten we het erop houden dat je er creatief d ...
Haha ja precies nou moet zeggen het went al snel. Al pak ik echt nog wel een klein stukje chocolade zo nu en dan en ik merk dat ik van een klein stukje niets voel gelukkig

22 dagen geleden

Ik maak een lekkere ovenschotel met paprika, aubergine, courgette, aardappels, knoflook en tomatenblokjes in. Ik doe er ook straks geraspte kaas over heen😍😍 Ik merk wel dat ik nu zoveel trek heb in zoutige dingen terwijl ik echt van zoetigheid waaronder chocola houd!! Nu word ik misselijk als ik zoetigheid zie of ruik😅 Mijn cravings zijn kaasige of hartige dingen, of augurken. Ben benieuwd hoe dit verder gaaat😅

22 dagen geleden

Reactie op Hally

Ik maak een lekkere ovenschotel met paprika, aubergine, courgette, aardappe ...
Oh trouwens ik bak deze groentes van te voren wel in een koekenpan heel kort. Dat maakt het toch net wat lekkerder dan als je ze direct in de oven doet.

22 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oh jee? Alleen geen tekening krijg je het echt niet weg? Leuke ideeen nu ...
Ik heb heel weinig zin in eten, iets wat mega bijzonder is bij mij haha. Ik probeer wel te eten hoor. Ga nu zometeen toch rijst met verse kip en groenten eten. Heb daar op zich wel zin in dus dat komt goed, en desnoods eet ik 2 x een beetje! Mijn vriend is gelukkig heeeel makkelijk en maakt dan wat voor zichzelf. Hij eet graag vis ook en ik niet dus afgelopen dagen kon hij z’n gang gaan haha. Soep eten we ook regelmatig, wel met iets er bij altijd. Pasta wil hij wel elke dag, nou mij niet gezien. Ik wil afwisselend.. Hij noemt mij altijd de moeilijke van ons 2! 😂 Hopelijk heb je voor vanavond nog wat kunnen bedenken!

22 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Ik heb heel weinig zin in eten, iets wat mega bijzonder is bij mij haha. Ik ...
Ik heb kip tandori voor vanavond. Dus dat komt helemaal goed ☺️ Vorige zwangerschap had ik behoorlijk last van kwaaltjes en was het allemaal best lastig dus dacht laat ik dat “voor” zijn haha

22 dagen geleden

Pasta met kipfilet, broccoli, en lactosevrije roomkaas Wraps met lactose vrije crème fraîche, sla, komkommer, tomaat, kipfilet(haasjes) en vegan smeltkaas Risotto met lactosevrije crème fraîche, champignons, peentjes en courgette

22 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Pasta met kipfilet, broccoli, en lactosevrije roomkaas Wraps met lactose ...
Helaas mag ik helemaal geen zuivel dus ook niet alleen lactose vrij. En dan kom je snel op soja of haver vervangers en dat is ook niet al te best 😅😅😅

22 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Helaas mag ik helemaal geen zuivel dus ook niet alleen lactose vrij. En da ...
En die van Alpro? Als je er genoeg knoflook in doet word alles lekker

22 dagen geleden

Reactie op michelle1709

En die van Alpro? Als je er genoeg knoflook in doet word alles lekker
Zeker waar dit 😂

21 dagen geleden

Oh oh vanavond een poke bowl besteld. Wel met kip ipv zo een heerlijk rauw visje 🙈😂