25 Reacties

16 dagen geleden

Er wordt ruimte gemaakt voor de baby :)

16 dagen geleden

Haha precies dit ! Zelf lijkt wel of ik 7 maanden zwanger ben.. lukt mij niet eens om me buik in te houden, zie je toch geen verschil 😅

16 dagen geleden

Vervelend dat jullie dat ook hebben. Al vind ik het voor mijzelf wel fijn om te horen. Loop er ook tegen aan en kom het maar niet rijmen omdat je met 5w nog niet echt aankomt.

15 dagen geleden

Vandaag 4 weken en het lijkt wel alsof er een balon in zit. Geen kramp ofzo. Maar een strak gespannen buik 😅😅 Naast ruimte komt dit geloof ik door de progesteron die zorgt dat de darmen minder snel werken en dus lekker opzetten. Wat je zou kunnen proberen is vezel rijk voeding eten. En veel fruit 🤷🏼‍♀️

15 dagen geleden

Heel herkenbaar. Zat laatst met een strakke broek 2 uren lang op een harde stoel bij een lezing. Moest de hele tijd verzitten, want kreeg amper adem. Wat een worsteling was dat 😅 Denk dat ik meer broeken ga kopen die rekbaarder zijn of een jurkje aan.

15 dagen geleden

Reactie op Bianchi0707

Heel herkenbaar. Zat laatst met een strakke broek 2 uren lang op een harde ...
Ik ga morgen de eerste zwangerschap leggings en panty’s halen voor onder jurkjes 🤪😂😂😂😂 En vorige x al wat stretch flared broeken gekocht met leuke printjes die zitten super!! Net als Halara broeren. De hoge modellen.

15 dagen geleden

Bij mij is het ook mega, vooral einde van de dag…

15 dagen geleden

Ik heb het ook, gister avond was er geen ontkomen aan en zag je echt aan mijn buik dat ik zwanger ben. Ook al zijn het nu mijn darmen, die verraden het wel. Ik ga nu vooral lange blousen dragen, en laagjes, zodat het minder op valt en dat ons geheimpje nog even van ons blijft.

15 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Ik heb het ook, gister avond was er geen ontkomen aan en zag je echt aan mi ...
Gelukkig komt de dikke truien seizoen er aan 😂😂😂😂😂 Ik was mei ook zwanger en had dus vanaf juni dat ik zo opgeblazen was. Achteraf hadden diverse mensen het wel gezien maar niet de link gelegd. Die dachten gewoon dat ik aangekomen was 😅 Toen de zwangerschap mis ging was het ook heel snel af 🙈 Leek echt 5-10 kg te schelen terwijl er niet eens een kg af was

15 dagen geleden

Goede morgen, Poehh hier ook erg last van opgeblazen gevoel. Me buik lijkt wel een grote lucht kussen. Ook zomaar ineens boeren 🫣 en last van windjes”verlicht wel”😂🫣

14 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Gelukkig komt de dikke truien seizoen er aan 😂😂😂😂😂 Ik was mei ook zwa ...
Haha jaaa lang leven het truien seizoen. Naar voor je om te horen dat je vorige zwangerschap niet goed gegaan is.✨ Ben je nu ook zo opgeblazen of is het deze zwangerschap wat minde?

14 dagen geleden

Reactie op Bianchi0707

Heel herkenbaar. Zat laatst met een strakke broek 2 uren lang op een harde ...
Ik heb laatst precies zo iets gehad en gewoon m’n broek een beetje open gezet, je zag het toch niet door de trui en ik verging.

14 dagen geleden

Hier ook hoor. Heb al m'n spijkerbroeken alvast uit de kast gehaald. Zit niet fijn, door de druk in m'n buik. Heb vooral links een soort pijnlijk trekkend gevoel. Alsof ik hele erge spierpijn heb aan één kant. Lang leve de cargopants. Lekker wijd. 😅

14 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Haha jaaa lang leven het truien seizoen. Naar voor je om te horen dat je v ...
Het is nog erg pril… dus nog even afwachten. Sinds gister wel flink opgezwollen buik. Vandaag wel gelukkig wat minder pijnlijk. Ik wil kijken of deze mij hierbij kunnen helpen. Maar nu doordat ik spastische darmen heb is het wel wat lastiger

13 dagen geleden

Iemand tips waar je fijne broeken kan halen , geen zwangerschapskleding maar fijne broeken.

13 dagen geleden

Reactie op Meiske1990

Iemand tips waar je fijne broeken kan halen , geen zwangerschapskleding maa ...
Halara! Is wel online maar zoooooo fijn!

13 dagen geleden

Ik heb geen tips om het minder te krijgen, maar ik heb wel nu al een zwangerschapsbroek gehaald zit echt heel fijn!

13 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Halara! Is wel online maar zoooooo fijn!
Ik heb vd week bij Only en C&A enorm fijne broeken gehaald. Cargobroek van katoen met wen soort fleece binnenkant. Die zit me toch lekker! En staat ook echt leuk. En een simpele flared legging van katoen. In ieder geval broeken die niet knellen bij de buik.

13 dagen geleden

Reactie op Aambeienzalf

Ik heb vd week bij Only en C&A enorm fijne broeken gehaald. Cargobroek ...
Deze dus :) Gelukkig zijn dit soort broeken ook weer volop te krijgen. Ook 'normale' cargopants of wat nettere pantalons.

13 dagen geleden

Reactie op Aambeienzalf

Ik heb vd week bij Only en C&A enorm fijne broeken gehaald. Cargobroek ...
Ik was gister avond even shoppen en serieus nergens in Almere hebben ze zwangerschap kleding in de winkel. C&A alleen online HEMA op een panty na ook. Primarkt ook alleen een fleecelegging. H&m ook niet meer….. Ik dacht ik haal even een paar basics maar nee 🤪 Alleen 1 panty