25 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik was gister avond even shoppen en serieus nergens in Almere hebben ze zwa ...
Ja dat viel mij ook op ja. Tip, koop geen zwangerschapskeldung bij Shein. Meestal hebben ze wel leuke kleding, maar heb nu toch al wel wat miskopen gedaan. 🙈 Ze hebben hier de Van Asten, een soort Decathlon voor babyspul. 😂 Alleen daar durf ik nog niet echt heen. Dat mag ik van mezelf op z'n vroegst pas na de 1e echo.

12 dagen geleden

Reactie op Aambeienzalf

Ja dat viel mij ook op ja. Tip, koop geen zwangerschapskeldung bij Shein. ...
Ik heb van mijn vorige zwangerschap een paar dingetjes omdat ik ook mega opgeblazen was ik koop nu veel truitjes bij Lots of goodies lekkere wijde stretch stofjes 😅😂 Voor nu wil ik ook juist lekker wijd waarmee niet goed ziet vorige x achteraf hadden collega’s wel opgemerkt dat ik voller was 🙈 Maar panty’s enzo vind ik nu heel naar als iets strak op me buik zit 😅😅 dus die moet ik echt even kopen

9 dagen geleden

Reactie op Majdic

Haha precies dit ! Zelf lijkt wel of ik 7 maanden zwanger ben.. lukt mij ni ...
O nou, ik ook vandaag. Verschiltexht per dag, maar misschien is het vandaag omdat ik gisteravond weer een halve zak popcorn naar binnen heb gegooid... 😅 Beetje teveel lucht in de darmpjes.. haha

9 dagen geleden

Reactie op Aambeienzalf

O nou, ik ook vandaag. Verschiltexht per dag, maar misschien is het vandaa ...
Hahahah zou ook kunnen!

9 dagen geleden

Vandaag 4.6 en ook al vanaf vanmorgen zooo een opgezette buik. Doet gewoon pijn 😅😅😅 Ik denk ook weekend te veel slechte dingen gehad 🤭