18 Reacties

vorige maand

Wij hebben de Cybex cloud T gekozen. Dit omdat we gezien hebben dat de Maxi Cosi qua lengte een stuk korter was, dus minder lang gebruikt kan worden. De ligstand is langer bij de Cybex als bij de Maxi Cosi. En: Cybex Cloud T heeft een stofje wat ademend is, dus handig voor in het warme weer :)

vorige maand

Reactie op SlimmeTulp664982

Wij hebben de Cybex cloud T gekozen. Dit omdat we gezien hebben dat de Maxi ...
En deze is wat goedkoper dan de Maxi Cosi!

vorige maand

Wij zijn voor de Britax Römer Baby-Safe Pro gegaan. Inderdaad ook geen Maxi Cosi gekozen omdat die wat korter is dus deze zou wat langer mee moeten gaan ☺️

vorige maand

Wij zijn voor de Maxi Cosi Pebble 360 pro gegaan met de familyfix 360. Het leek ons een goede keuze, heb niet perse vergeleken met andere merken

vorige maand

Reactie op lilymilo

Wij zijn voor de Maxi Cosi Pebble 360 pro gegaan met de familyfix 360. Het ...
Jaa wij ook inderdaad!

vorige maand

Reactie op lilymilo

Wij zijn voor de Maxi Cosi Pebble 360 pro gegaan met de familyfix 360. Het ...
Deze heb ik nu bijna een jaar in gebruik en ik heb nul klachten hierover. Ik ga hem nu weer bij de volgende gebruiken! Aanrader dus

vorige maand

Reactie op VWJ

Wij zijn voor de Britax Römer Baby-Safe Pro gegaan. Inderdaad ook geen Maxi ...
Wij zijn ook voor de Britax Römer gegaan! Wat ik met name fijn vond is dat deze echt een stuk lichter is dan de meeste andere autostoeltjes en inderdaad wat langer

vorige maand

Reactie op Evida1988

Deze heb ik nu bijna een jaar in gebruik en ik heb nul klachten hierover. I ...
Ah goed om te lezen!

vorige maand

Wij hebben de Maxi-Cosi Pebble 360 Pro2. We hebben bij de Babypark verschillende autostoeltjes vastgehouden en de Maxi-Cosi voelde voor ons het meest stabiel en solide in vergelijking met andere merken
Wij zijn voor de Nuna pipa Urbn gegaan. Deze kan direct aangesloten worden op het isofix systeem van de auto en je hebt dus geen base nodig. Daarnaast is hij ook lekker licht (3,3 kg)

vorige maand

Reactie op EvaMarjolein

Ah goed om te lezen!
Ik heb wel zonder dat je hem kan uitschuiven. Dus wel de maxi Cosi 360 maar dan niet de uitschuifbare base. Hebben een hoge auto en daarbij wiebelt de maxi Cosi meer bij de uitschuifbare base ☺️ minder stabiel
Dankjewel voor de tips!!

4 weken geleden

Reactie op Evida1988

Ik heb wel zonder dat je hem kan uitschuiven. Dus wel de maxi Cosi 360 maar ...
sowieso dat instabiele inderdaad. Wij hebben ook gekozen voor de base met alleen het draaien en niet het uitschuiven. Ook vonden we de om en nabij €100 extra die het uitschuiven kost het niet waard

4 weken geleden

Reactie op Evida1988

Ik heb wel zonder dat je hem kan uitschuiven. Dus wel de maxi Cosi 360 maar ...
Ah je precies maar super fijn toch de draaibare!

4 weken geleden

Kan de uitschuifbare maxicosi 360 pro2 ook op de family fix 360 niet uitschuifbare basis?

4 weken geleden

Wij hebben ook de maxi cosi 360 pro 2 gekocht met uitschuifbare basis. We hebben nog getwijfeld over de cybex maar die is wat zwaarder en er was iets aan de maxi cosi dat ons over de streep trok, nu weet ik alleen niet meer wat dat was 😅🙈. Vind het wel een 'gekut' met die stoeltjes hoor. Ging 8 jaar geleden toch veel gemakkelijker. Ik zoek alleen nog een hoes voor over de bekleding maar die heb ik nog niet gevonden. Overigens moet je even opletten want ik geloof dat de maxi cosi 360 pro (zonder de 2) recent is afgekeurd vanwege de stof. Je kunt dat online vinden. Ik heb nog navraag gedaan bij maxi cosi of dit stoeltje dan herzien was en dat was zo.

4 weken geleden

Reactie op Sunland

Kan de uitschuifbare maxicosi 360 pro2 ook op de family fix 360 niet uitsch ...
ja dat kan!

4 weken geleden

Reactie op Sunland

Kan de uitschuifbare maxicosi 360 pro2 ook op de family fix 360 niet uitsch ...
Ja dit had ik dus ook! Wel draaien niet schuiven 😊 heb ik nu nog ga het voor de volgende gebruiken echt top