12 Reacties

vorige week

Als je echt een kleine wil is de babyzen yoyo een goede optie, ook om te reizen. Maar wel wat minder comfortabel als je hem dagelijks wil gebruiken. Misschien is de joolz Aer dan fijner

vorige week

Is de Mutsy nexo een idee? Die vind ik heel klein haha. Maar ik ben nu onze Joolz geo3 gewend, en die is net te groot voor mijn auto dus heb de Mutsy in mijn auto (die had ik nog van mijn oudste) eigenlijk vind ik het nu maar een klein rotding🤣 maar scheelt mij wel sjouwen en het is voor kleine stukjes. Eigenlijk een hele goede buggy maar ik ben nu verpest.
De Cybex Libelle gaan wij aanschaffen. Dat is de kleinst opvouwbare buggy die er is. Die kan je nog een keer dubbel vouwen. Hij past zelfs in de krat voorop mijn fiets, waardoor ik hem heel makkelijk op de fiets mee kan nemen

vorige week

Wij hebben de Bugaboo Butterfly. Heel blij mee. Voelt als een volwaardige kinderwagen (lees comfortabel voor de kleine) maar is heel licht, makkelijk met 1 hand in te klappen en heeft een grote boodschappenmand onder!

Reactie op BeanlingMama

Wij hebben de Bugaboo Butterfly. Heel blij mee. Voelt als een volwaardige k ...
Deze heb ik ook! Ook heel tevreden mee!

2 dagen geleden

Reactie op BeanlingMama

Wij hebben de Bugaboo Butterfly. Heel blij mee. Voelt als een volwaardige k ...
Hoii heb jij de bugaboo butterfly 1 of 2 😅

2 dagen geleden

Bugaboo butterfly sowiesooo

2 dagen geleden

Reactie op BlijeIjsbeer2025

Hoii heb jij de bugaboo butterfly 1 of 2 😅
Het verschil ligt hem alleen in de comfort en design. Dus ik zou de 2 nemen

2 dagen geleden

Wij hebben de maxocosi Lara 2 gekocht
Joolz aer!
Wij hebben Leclercbaby Influencer air. Lijkt op de bugaboo butterfly, maar dan lichter in gewicht. Ook makkelijk en snel in te klappen. En komt met een reistas. Het merk is failliet dus de buggy is nu te koop voor de helft vd prijs.

Reactie op Malon88

Het verschil ligt hem alleen in de comfort en design. Dus ik zou de 2 nemen ...
Butterfly 2 kan helemaal plat, 1 niet! Best een groot verschil