20 Reacties

15 dagen geleden

Hi! Ik zit nu ook bij week 5 en heb vooral rugpijn, wat krampen, veel dorst en vaak plassen overdag (nog niet in de nacht gelukkig!), in de avond opgeblazen en vaak vroeger wakker. Maar ook nog niet misselijk of iets dergelijks inderdaad.

15 dagen geleden

Ik heb vollere birsten, niet pijnlijk. Beetje misselijk voor het ontbijt. Behoorlijk moe en een opgeblazen buik. En best wat buikkrampen maar dat kan komen doordat ik veel littekenweefsel heb van mijn votige spoed keizersnede

15 dagen geleden

Ow en wat pijnlijkere borsten als er iets tegenaan komt

15 dagen geleden

Ik heb af en toe wat steekjes en krampjes maar meer eigenlijk niet. Ik ben 4+5 nu dus ook nog erg pril. Verwacht eigenlijk dat de meeste vrouwen pas rond week 7/8 echt dingen gaan voelen. Maar kan natuurlijk ook dat je er soepel doorheen fietst!

15 dagen geleden

Momenteel 5+2 dagen zwanger. Ik moet vaker naar het toilet(vooral 's nachts), af en toe wat buikpijn en steekjes in mijn zij. Verder een beetje misselijk en vooral duizelig. Maar over het algemeen voel ik mij gelukkig wel prima.

15 dagen geleden

Ik zit ongeveer op zes. Misselijkheid valt heel erg mee, met vlagen. Vooral heel moe, gevoelige borsten, hoofdpijn en lage rugpijn. Oh en heel veel vaak plassen!

15 dagen geleden

Ik voel mij Hartstikke normaal waardoor ik mij soms afvraag of ik daadwerkelijk zwanger ben. Veder heb ik alleen een beetje onderrug pijn als ik mijn dochtertje van 12 optil

15 dagen geleden

Reactie op Oktober27

Ik voel mij Hartstikke normaal waardoor ik mij soms afvraag of ik daadwerke ...
Van 12 maanden* sorry

15 dagen geleden

Reactie op mommy2beee2025

Hi! Ik zit nu ook bij week 5 en heb vooral rugpijn, wat krampen, veel dorst ...
Jaaaa dorst heb ik ook! En beetje lage rugpijn.

12 dagen geleden

Met 4 weken had ik een paar dagen krampen en mijn borsten gingen groeien en dat deed nogal pijn. Vanaf 5 weken stopten de krampen (voel heel sporadisch een kriebel of steek) en de borsten bleven groot maar zijn ook slapper. Verder beetje moe, beetje hoofdpijn en ik wordt ‘s nachts veel wakker. Vannacht was de eerste keer in twee weken dat ik pas om 5 uur wakker werd, normaal is dat al om 1-2 en om 3-4

12 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Met 4 weken had ik een paar dagen krampen en mijn borsten gingen groeien en ...
Mag ik vragen hoe “heftig” de krampen voor jouw gevoel waren? Ik heb gisteren echt flinke krampen gehad voor mijn gevoel en ook best veel. Maar had deze tijdens m’n menstruatie nooit dus kan niet zo goed afwegen of het zorgwekkend is of meevalt. Wel had ik het heel druk de laatste dagen, zou dat ook mee kunnen spelen? Er is geen bloedverlies verder ofzo en wel nog zere borsten

12 dagen geleden

Reactie op mommy2beee2025

Mag ik vragen hoe “heftig” de krampen voor jouw gevoel waren? Ik heb giste ...
Hoii, ik heb ook veel last van krampen hoor! Vooral in de avond. Ik vind ze wel te vergelijken met menstruatiekrampen en best heftig soms. Zolang er geen bloed bij zit denk ik maar dat het goed gaat.

12 dagen geleden

Ben nu 4+3 en heb wat krampjes gehad vorige week. Ben nu in de ochtend soms iets misselijk en ben wat moe. Voel me erg opgewekt, dus dat is heel fijn. Heb alleen erg last van mijn schaambot. Voelt heel beurs de hele dag. Herkenbaar voor iemand? (het zijn geen steken, zoals je verwacht met bandenpijn)

12 dagen geleden

Reactie op Hb1999

Hoii, ik heb ook veel last van krampen hoor! Vooral in de avond. Ik vind ze ...
Ik heb dat voor namelijk in de ochtend

12 dagen geleden

Nog iemand last van de liezen?

12 dagen geleden

Obstipatie vooral in de ochtend snakken na eten droge mond zere borsten zijkant opgeblazen buik

12 dagen geleden

Sinds een aantal dagen ben ik de hele dag door misselijk, lusteloos en moe. Verschrikkelijk!

3 dagen geleden

Reactie op J.v.d

Sinds een aantal dagen ben ik de hele dag door misselijk, lusteloos en moe. ...
Hier hetzelfde.

3 dagen geleden

Ik zit ook bij 5weken ik heb ook heel veel klachten heel erg moe misselijk veel plassen zweten warm en in de avond ook een opgeblazen buik

2 dagen geleden

Week 4, richting week 5 al het goed is. Krampen en steek in onderrug. Na wandelen ontzettend moe. Vooral smiddags