67 Reacties

11 dagen geleden

Kruidvat eigen merk. Kijk even bij Sjamadriaan voor meer informatie over Vitakruid. Op basis van wetenschappelijke onderbouwingen veegt hij de vloer aan met de gezondheidsbeweringen van Vitakruid.

11 dagen geleden

Ik heb van Vitaminstore de Super Multi Mama

11 dagen geleden

Reactie op Billie24

Kruidvat eigen merk. Kijk even bij Sjamadriaan voor meer informatie over Vi ...
Waar vindt ik dat?

11 dagen geleden

Ik koop het bij Holland en barrend

11 dagen geleden

Ik gebruik mama dag en nacht van vitakruid

11 dagen geleden

Reactie op Babybaby 2025

Waar vindt ik dat?
https://substack.com/app-link/post?publication_id=1461344&post_id=146752020&utm_source=post-email-title&utm_campaign=email-post-title&isFreemail=false&r=4aux6v&token=eyJ1c2VyX2lkIjoyNjAxMDM1NTksInBvc3RfaWQiOjE0Njc1MjAyMCwiaWF0IjoxNzI0MDUwMDk5LCJleHAiOjE3MjY2NDIwOTksImlzcyI6InB1Yi0xNDYxMzQ0Iiwic3ViIjoicG9zdC1yZWFjdGlvbiJ9.wt4WStp0r2wTxXG3HWabUkO3Pnm6OXqmW3cQcDky9Js Ik weet niet of je het artikel zo kan lezen..

11 dagen geleden

Deze zijn ook goed: https://newday-supplements.nl/zwanger/?srsltid=AfmBOoq26LCl9AYFx_SEHWoymy92VR1YlBje1kpF93L1FNxbQraC3niU Je moet vaak toch opletten of er wel de juiste vitamines e.d. in zitten. Zie deze pagina voor wat onderbouwing https://www.iamafoodie.nl/zwanger-favorietenlijst/

11 dagen geleden

Vitals!

11 dagen geleden

Ik heb vitakruid gehad, werkte prima. Maar heb nu vega mama multi van Laveen. Die waren in de aanbieding bij Holland en Barret. Ook prima multivitamine. Davitamon ben ik geen voorstander van.

11 dagen geleden

Reactie op Poppetje123

Ik heb vitakruid gehad, werkte prima. Maar heb nu vega mama multi van Lavee ...
Leuk om alle tips te horen! Wat is de reden dat je liever geen davitamon gebruikt?

11 dagen geleden

Multi Mama van Golden Naturals en vegan omega 3 van Holland & Barret

11 dagen geleden

Reactie op Babybaby 2025

Waar vindt ik dat?
Instagram

11 dagen geleden

Ik had vitortha en nu laveen!

11 dagen geleden

Kruidvat (Zwanger)

11 dagen geleden

Ik heb Vitals mama + losse vitamine D

10 dagen geleden

Reactie op Liesl3

Leuk om alle tips te horen! Wat is de reden dat je liever geen davitamon g ...
Ben ik ook benieuwd naar, want ik gebruik ook die van Davitamon. Zit alles in volgens mij ?

10 dagen geleden

Reactie op Liesl3

Leuk om alle tips te horen! Wat is de reden dat je liever geen davitamon g ...
Oh ik heb geen harde bewijzen dat het niet goed zou zijn, maar als er reclame op de tv komt van bepaalde producten heb ik al meteen mijn vraagtekens. Maar daarnaast bevat het ook synthetische stoffen, en mijn persoonlijke voorkeur gaat toch wel naar natuurlijke stoffen als het even kan.

10 dagen geleden

Davitamon zwanger compleet

10 dagen geleden

Davitamon. Heb zelf in de supplementen industrie gewerkt. Vind persoonlijk dat deze alles heeft en niet teveel vitamine A. Dat is goed. Sommige stoppen er echt overdoseringen in, en er is recentelijk aangetoond dat dit schadelijk kan zijn bij langdurig gebruik. Ben erg blij met het ijzergehalte hiervan. Vind de b12 docering wat aan de lage kant. Maar dat is ook afhankelijk van je dieet en of je snel een tekort hiervan hebt. Ik slik nog een aparte B12 bij want ik eet maar 2x per week vlees.

10 dagen geleden

Ik gebruik Proceive first trimester 😃. Het kan toeval zijn, maar na in totaal 15 maanden proberen (inclusief 1 vroege miskraam in januari) had ik een positieve test nadat ik dit (proceive kinderwens) 1,5 maand slikte. Geeft mij dus een goed gevoel.