67 Reacties

10 dagen geleden

Ik slik ook Davitamon compleet of kruidtvat compleet. Had deze allebei van mijn schoonzusje gekregen, die had ze over. Ik slik er alleen nog omega 3 naast. Ik ben zelf echt tegen vitakruid, mede door artikel Sjamadriaan

10 dagen geleden

Ik gebruik vitakruid: Mama dag Magnesium 200 complex B12 Visolie + vitamine d3

10 dagen geleden

Reactie op Billie24

Kruidvat eigen merk. Kijk even bij Sjamadriaan voor meer informatie over Vi ...
Het wil niet zeggen dat de vitamine niet goed zijn hè! Hij heeft vooral commentaar op de influencers die ingezet worden door vitakruid. Ook in wetenschap is een mening verwerkt.

10 dagen geleden

Ik gebruik alles van Vitakruid! Ik volg al best een tijdje op instagram ismeepureliving. Zij raadt vitakruid juist wel aan! En ja, het is een 'influencer' maar ik volg Ismee al zo lang, dat ik echt wel geloof dat Vitakruid goed is, zij zal nooit iets delen wat 'slecht' is voor je lichaam, ze is heel erg voor zoveel mogelijk low toxic, maar met een goede balans. 2 maanden geleden gestopt met de pil, meteen Foliumzuur van Vitakruid genomen, en na 2 maanden zwanger. Waarschijnlijk niks met het merk Vitakruid te maken, maar wilde het er toch even bij benoemen! En wat betreft Sjamadriaan, die zou ik af en toe met een korreltje zout nemen! Ik hoor hem vaker dingen zeggen waar ik mn twijfels bij heb. Totaal geen fan van die gast! Hier dus wel fan van Vitakruid! Ik slik het volgende, sidenote: 1 capsule visolie met vitamine D3 bevat 25mcg, dit is ruim voldoende want je hebt officieel maar 10 nodig!

9 dagen geleden

Die influencers krijgen gewoon betaald voor de reclame die ze maken he... Vitakruid heeft vooral een enorm sterke marketingcampagne opgezet met al die influencers. Ik zeg niet dat het per se allemaal slecht is hoor, dat weet ik niet, maar het betekent ook niet dat iets per se beter is omdat iemand op instagram dat zegt.

9 dagen geleden

Maar Kruidvat is in ieder geval wel een stuk goedkoper, die prijzen van Vitakruid 🫠 €80 en dan heb je hetzelfde als het kruidvatpotje van €8...

9 dagen geleden

Ik gebruik die van Golden Naturals ijzer en folaat

9 dagen geleden

Reactie op Shfk

Ik gebruik alles van Vitakruid! Ik volg al best een tijdje op instagram ism ...
Wees voorzichtig meid, dit is precies waarom men graag influencers gebruikt voor reclame. Jij vertrouwt haar omdat je haar al lang volgt, dat is haar businessmodel, haar volgers zijn veel geld waard. Beter gebruik je Instagram voor de fun en niet als informatiebron voor belangrijke keuzes. Zelf heb ik helemaal geen Instagram of TikTok o.i.d. - ik snap dat die stap terug haast niet te nemen is maar er is een mooi leven zonder haha 😊😉

9 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Het wil niet zeggen dat de vitamine niet goed zijn hè! Hij heeft vooral com ...
Die mening is er, maar die is op basis van wetenschappelijke bevindingen…

9 dagen geleden

Ik gebruik Davitamon compleet.

9 dagen geleden

Reactie op Shfk

Ik gebruik alles van Vitakruid! Ik volg al best een tijdje op instagram ism ...
Jaaa ik volg haar ook daarom! Heb voor nu mama dag nacht en magnesium complex gehaald wil de rest van haar lijst ook halen

9 dagen geleden

Ik zat in een ivf traject, en de artsen daar geven aan: davitamon zwanger compleet. Aangezien daar echt alle vitamines in zitten, van begin tot eind.

9 dagen geleden

Reactie op fleur.1993

Wees voorzichtig meid, dit is precies waarom men graag influencers gebruikt ...
Ze heeft volgers gekregen door haar kennis… niet andersom

9 dagen geleden

Ik gebruikte voor mijn zwangerschap de foliumzuur van Etos-huismerk, maar toen ik eenmaal zwanger was reageerde ik dusdanig op de geur van deze (was me daarvoor nooit opgevallen) dat ik 2x per dag kokhalzend die dingen stond te slikken.. toen overgegaan op de Yummy Gummies Mommy, daar ben ik heel tevreden over. Zit alleen geen Omega 3 in, maar daarom nu 2x per week vis eten (de rest van het gezin lust dat niet, dus is een gedoetje, maar prima zo haha)

9 dagen geleden

Ik gebruik alles van Solgar - Prenetal Nutrietents - D - Zink - Folate Is enige lijn die bij mij heeft gewerkt heb alles geprobeerd en alleen Solgar heeft geholpen.

9 dagen geleden

Reactie op Babybaby 2025

Jaaa ik volg haar ook daarom! Heb voor nu mama dag nacht en magnesium compl ...
Wat raadt Ismee aan qua zwangerschap?

9 dagen geleden

Die zwanger/jonge mama van de etos alleen als je van die opborrel halve boertjes hebt smaakt het zo naar vis 🤢

9 dagen geleden

Reactie op estherm1991

Ze heeft volgers gekregen door haar kennis… niet andersom
En hoe heeft ze die ‘kennis’ opgedaan? Ze is geen arts of verpleegkundige?

9 dagen geleden

Reactie op Shfk

Ik gebruik alles van Vitakruid! Ik volg al best een tijdje op instagram ism ...
Ik gebruik kruidvat zwanger compleet...onverwachts in 1 x zwanger geraakt..maar slikte het toen nog niet😋😂

9 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Die zwanger/jonge mama van de etos alleen als je van die opborrel halve boe ...
Ja die is goor hè 😂 Heb nu de multi mama van Golden Naturals maar die is net zo vies haha