67 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op VWJ

Ja die is goor hè 😂 Heb nu de multi mama van Golden Naturals maar die is n ...
Ja ben een beetje bang dat alles met omega zo is. 🫢

9 dagen geleden

Kruidvat eigen merk, komt goed uit de testen

9 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Ja ben een beetje bang dat alles met omega zo is. 🫢
Aah ik slik juist los omega 3 erbij, die is niet vies. Nu gebruik ik wel vegan omega 3, dus algenolie. Wellicht dat dat ook helpt tegen de geur. De multivitamine blijft wel echt stinken 🥲

9 dagen geleden

Reactie op BABY2VIAIVF

Ik zat in een ivf traject, en de artsen daar geven aan: davitamon zwanger c ...
Ik heb deze net ingeslagen. 1+1 bij Kruidvat. Tot nu toe gebruikte ik enkel foliumzuur van Etos eigen merk. Misschien is het wel een goed idee om wat B12 te nemen omdat ik geen vlees eet. Daar had ik nog niet zo over nagedacht.

9 dagen geleden

Reactie op Lola400

Wat raadt Ismee aan qua zwangerschap?
Dit

9 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Ik heb deze net ingeslagen. 1+1 bij Kruidvat. Tot nu toe gebruikte ik enk ...
B12 zit er al in volgens mij.. zou je even moeten kijken op de zijkant van het doosje

9 dagen geleden

Reactie op Moppy-and-me

Davitamon. Heb zelf in de supplementen industrie gewerkt. Vind persoonlijk ...
Mijn opmerking over extra B12 was ook op basis van dit bericht waarin wordt gezegd dat de dosering wat laag is bij Davitamon. Ik ben van plan om over 2 weken advies te vragen bij mijn verloskundige

9 dagen geleden

Voedingscentrum geeft overigens voor zwangeren het advies om vitamine D te slikken en foliumzuur t/m 10 weken. B12 enkel voor veganisten. De rest zou je met een gevarieerd dieet voldoende binnen moeten krijgen. Maar goed, ik ben misselijk en eet daardoor een beetje gek, dus in hoeverre dat klopt… Dan vind ik een multi gebruiken toch wel een fijn idee. https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamines.aspx%5D

5 dagen geleden

Reactie op fleur.1993

Wees voorzichtig meid, dit is precies waarom men graag influencers gebruikt ...
Ik zeg ook nergens dat Vitakruid HET BESTE IS. Ik spreek alleen maar in de 'ik vind' termen. Wat jullie daar dan mee doen, is volledig aan jullie. IK geloof Ismee wel en zij promootte al veeeeel langer terug Vitakruid, voordat de hele reutemeteute het ging promoten. Maar you do you, je kan toch gewoon vitamines gebruiken die je zelf wilt? Nergens zeg ik dat je Vitakruid MOET gebruiken!

5 dagen geleden

Reactie op Shfk

Ik zeg ook nergens dat Vitakruid HET BESTE IS. Ik spreek alleen maar in de ...
Precies dit, iedereen moet lekker zelf weten welk merk het beste werkte voor diegene. Voor de een is dat Davitamon of Kruidvat of whatever. En voor de ander is dat vitakruid, en dat zal heus niet zijn omdat de flu flu’s dat zeggen!

5 dagen geleden

Reactie op danae91

En hoe heeft ze die ‘kennis’ opgedaan? Ze is geen arts of verpleegkundige?
En dit vind ik persoonlijk ook kort door de bocht :)

5 dagen geleden

Reactie op VWJ

Aah ik slik juist los omega 3 erbij, die is niet vies. Nu gebruik ik wel ve ...
Goede tip! Want ik heb hier echt heel veel moeite mee. Vroeger al met visolie pillen. Is niet iets waar ik aan wil denken als ik net wakker ben en zwanger 🤢

4 dagen geleden

ik slik multi vit (kruidvat) voor zwangeren, verder slik ik alleen magnesium erbij

4 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Goede tip! Want ik heb hier echt heel veel moeite mee. Vroeger al met visol ...
Ik heb de visolie van Vitals uit een flesje (geen pillen), die smaakt/ruikt helemaal niet naar vis! Ze hebben er citroenaroma of -extract door gedaan en de olie is heel erg vers schijnbaar 😉 Ik vind hem heel fijn, misschien het overwegen waard?

4 dagen geleden

Ik gebruik visolie ook los (wel capsules) maar heb alsnog veel last van vies opboeren 🤢 net zoals bij de Kruidvat multi

4 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik gebruik visolie ook los (wel capsules) maar heb alsnog veel last van vie ...
Neem je het wel met eten in? Als ik het op de lege maag neem, dan blijft die gore lucht qua smaak hangen. Met eten heb ik nergens last van

4 dagen geleden

Reactie op Memtobe1

Neem je het wel met eten in? Als ik het op de lege maag neem, dan blijft di ...
Ja ik neem het in bij het ontbijt.. maar gebruik het dus altijd en als ik niet zwanger ben heb ik nergens last van. Maar als ik wel zwanger ben dus wel 😅

4 dagen geleden

Reactie op estherm1991

En dit vind ik persoonlijk ook kort door de bocht :)
Nou ja, medisch advies (supplementen zijn immers medisch) zou van medici moeten komen, toch? Hoe zie jij dat?

4 dagen geleden

Ik werd een beetje moe van al die pillen moeten slikken, dus nu heb ik snoepjes gevonden! Mommy guys van jummy gummies. Ze smaken echt super lekker en daar zit ook bijna alles in! Daarnaast slik ik alleen omega 3 pillen en denk dat ik op zoek ga naar calcium pillen, want dat krijg ik ook niet voldoende binnen. Maar die gummies raad ik echt aan, zo veel fijner dan allemaal losse pillen

4 dagen geleden

Reactie op Kleine Bumbum

Ik werd een beetje moe van al die pillen moeten slikken, dus nu heb ik snoe ...
Bedoel natuurlijk mommy gums 😇