67 Reacties

4 dagen geleden

Ik gebruik de vegan Yummy gummy’s mommy en daarnaast vegan visolie.. de verloskundige adviseerde mij ook solgar. Ze had het erover dat de goedkope varianten vaak synthetische stoffen bevatten die je lijf minder goed opneemt dus dat ik beter een duurdere variant kon kiezen. Ik vraag me wel een beetje af of ik bij de yummy gummy’s dan goed zit.

4 dagen geleden

Reactie op Kleine Bumbum

Ik werd een beetje moe van al die pillen moeten slikken, dus nu heb ik snoe ...
Ja daarom dacht ik ook ik ga voor de gummy’s! Met de ochtendmisselijkheid is het best een uitdaging om tabletten te slikken. Dit leek me echt een goede uitkomst. Fijn dat je er zo enthousiast over bent!

4 dagen geleden

Reactie op GlimlachendeEls418498

Ja daarom dacht ik ook ik ga voor de gummy’s! Met de ochtendmisselijkheid i ...
Ze zijn alleen wat plakkerig, dus zitten soms wat vast aan je tanden, maar ik vind het fijner dan losse pillen. Ik denk dat het redelijk gelijk is aan solgar als ik dat zo snel ff opzoek. Prijs categorie lijkt ook hetzelfde. Het valt me alleen op dat bij solgar vitamine b1 erbij zit, daarbij moet je opletten dat je niet een teveel krijgt aan vitamine b1, die raak je niet direct kwijt namelijk.

4 dagen geleden

Ik slik foliumzuur zonder vitamine D van de apotheek en een hoge dosis vitamine D die ik maar 1x per week mag drinken. De rest wacht ik op mijn bloeduitslagen om te kijken welke extra’s ik nodig heb. Door de verloskundige wordt aangeraden om multivitamine te nemen omdat je in de winter zwanger bent.

4 dagen geleden

Vitals Elke dag mama

4 dagen geleden

Ik had vitakruid dag en nacht mama besteld. Kwam er alleen vorige week achter dat ik de normale dag en nacht tabletten had ontvangen.. ipv de mama variant. Ik vind die tabletten ook echt mega groot. Nu slik ik weer even actief foliumzuur van vitakruid maar wou ook iets met vitamines erin. Nu yummy gummy besteld want die waren 1+1 😁.

4 dagen geleden

Reactie op danae91

Nou ja, medisch advies (supplementen zijn immers medisch) zou van medici mo ...
Er zijn meerdere studies waar je over suppletie leert. De werking/stoffen/opname, zoals bijvoorbeeld orthomoleculair. Zelf ben ik bijvoorbeeld meer van de alternatieve geneeswijze. De medische wereld heeft voor mijn doen vaak gefaald. Dan kunnen ze er nog voor gestudeerd hebben.