27 Reacties

16 dagen geleden

Ik twijfel ook nu. Pril zwanger en net werk gevonden. Misschien ga ik het toch niet doen.

16 dagen geleden

Reactie op Hanne93

Ik twijfel ook nu. Pril zwanger en net werk gevonden. Misschien ga ik het t ...
Jouw werk mag je nooit ontslaan omdat je zwanger bent (check de overheid voor meer info)

16 dagen geleden

Reactie op Majdic

Jouw werk mag je nooit ontslaan omdat je zwanger bent (check de overheid vo ...
Ik ben nog niet gestart, pas eind oktober. En het gaat mij niet om of ze mij ontslaan of niet. Maar om mijn veiligheid en die van de baby.

16 dagen geleden

En ik zou het wel al aangeven juist omdat het zo priel is.. kan je het beter niet te vaak doen.. ik sta ook in de winkel waar containers met dozen verwerkt moeten worden maar dat laat ik wel aan een ander over.. ik neem de risico niet. Maar in jouw geval zal ik wel met je leidinggevende overleggen die moet wel een passende oplossing voor jou zoeken.

16 dagen geleden

Reactie op Majdic

En ik zou het wel al aangeven juist omdat het zo priel is.. kan je het bete ...
Helaas geen passende oplossing als huishoudelijk hulp.

16 dagen geleden

Reactie op Hanne93

Ik ben nog niet gestart, pas eind oktober. En het gaat mij niet om of ze m ...
Ow nou verkeerd begrepen sorry , gefeliciteerd met je zwangerschap en je nieuwe baan !

16 dagen geleden

Reactie op Hanne93

Helaas geen passende oplossing als huishoudelijk hulp.
Sirrieus ? Niet mogelijk om in duo te werken ?

16 dagen geleden

Reactie op Majdic

En ik zou het wel al aangeven juist omdat het zo priel is.. kan je het bete ...
Ik moet alleen Donderdag werken en dan heb ik week vakantie, en die Dinsdag daarop gelijk echo. Dus ik denk dat ik even volhou tot aan dan.

16 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Ik moet alleen Donderdag werken en dan heb ik week vakantie, en die Dinsdag ...
Ow kijk! Wens je succes en fijne zwangerschap

16 dagen geleden

Ik heb trouwens gewerkt als huishoudelijk hulp tot mijn 26ste week van zwangerschap. Maar ik weet dat housekeeping in hotel, alles wat sneller moet. Probeer zoveel mogelijk ergonomisch te werken.

16 dagen geleden

Dames je kan echt prima werken als je zwanger bent.. je even zwanger maar dat betekend niet dat je niets kunt. . Helemaal als je een aantal weken zwanger bent.. ik zou niet weten waarom je dan moet overleggen met je werkgever?

16 dagen geleden

En je krijgt geen miskraam door zwaar werk. Ik heb altijd in de zorg gewekt tot week 36 en heb 2 gezonden kinderen. Ook al eens een miskraam gehad maar dit heeft niet met je werk te maken.

16 dagen geleden

Reactie op Ruth

En je krijgt geen miskraam door zwaar werk. Ik heb altijd in de zorg gewekt ...
Oh je bent echt een redder dit maakt me echt weer goed🥰😄 Ik was daar heel bang voor als je veel deed of bukte dat je een miskraam krijgt of iets

16 dagen geleden

Reactie op Majdic

Ow kijk! Wens je succes en fijne zwangerschap
Dankjewel🥰

16 dagen geleden

Je krijgt een miskraam omdat er vaak een afweging is van het vruchtje en niet door zwaar werk.

16 dagen geleden

Reactie op Ruth

Je krijgt een miskraam omdat er vaak een afweging is van het vruchtje en ni ...
*afwijking

16 dagen geleden

Reactie op Hanne93

Ik heb trouwens gewerkt als huishoudelijk hulp tot mijn 26ste week van zwan ...
Hoe beviel u dit? Ik doe dit werk ook en waar lette je extra op?

16 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Hoe beviel u dit? Ik doe dit werk ook en waar lette je extra op?
Ik ging vaak even zitten, ik deed niet elke dag bed verschonen of ramen zemen, stofzuiger moet wel eens naar boven, dat lukte wel maar op het eind voelde ik dat heel erg in mijn bekken en onderrug. Ik had vaste cliënten en zij wisten ervan. Was allemaal geen probleem.

16 dagen geleden

Reactie op Hanne93

Ik ging vaak even zitten, ik deed niet elke dag bed verschonen of ramen zem ...
En met toilet? Of de plinten, keukenkastjes? Dan moet je ook toch weer soort van bukken. Dit ging oke bij je?

16 dagen geleden

Reactie op RRV2002

En met toilet? Of de plinten, keukenkastjes? Dan moet je ook toch weer soor ...
Ja dat ging goed hoor. Beste door je knieęn gaan, buigen bij toilet, dat ging allemaal.