6 Reacties

Hey, ik heb jarenlang het moederschap gecombineerd met ook onverwachte (nacht) diensten. In hebt begin vond ik dat vreselijk spannend, maar ik merkte steeds meer dat het echt altijd goed kwam (met manlief, ouders, oppas). Dus steeds meer relaxed onder geworden. Ik vind juist door het werken (ook al is dat soms met spontane roosters) het moederschap extra leuk en bijzonder. Inmiddels ben ik wel naar een rustiger rooster, maar dus jarenlang gewoon gedaan met 2 kleine kids. 😘😘

vor einem Tag

Je hebt altijd gastouders die buiten de ‘normale’ werktijden werken, dus dan kan je zelfs snachts je kind laten slapen bijvoorbeeld, maar ik ben wel van baan gewisseld nadat ik mijn kids kreeg, ik merkte dat ik niet zoveel tijd wilde missen en er gewoon bij me kinderen wilde zijn en hun zelf wilde opvoeden, als ik jou was zou ik aankijken hoe jeje voelt nadat de baby er is, je kan altijd nog dan van baan wisselen, als jeje huidige baan heel leuk vind zal ik dat niet zomaar opzeggen.

vor einem Tag

Dit is typisch zo iets waarvan je niet kan voorspellen hoe je er in staat. Ik vind het idee van een thuisblijf moeder mooi, maar in praktijk zou ik het niet kunnen. Ik werk nu 34 uur, maar wil na m’n verlof wel iets minderen zodat ik iig 2 middagen thuis ben als de basisschool klaar is (en m’n man dan ook 1 dag).

vor einem Tag

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Hey, ik heb jarenlang het moederschap gecombineerd met ook onverwachte (nac ...
Bedankt voor je reactie, helpt heel erg! 🙏🏼❤️

vor einem Tag

Reactie op twins😍

Je hebt altijd gastouders die buiten de ‘normale’ werktijden werken, dus da ...
Ja, ik zou uiteindelijk wel een rustige baan willen gaan zoeken en intern willen opleiding in een andere functie… ik zou ook geen tijd willen missen. Dankjewel 😊

vor einem Tag

Reactie op Bruisend2

Dit is typisch zo iets waarvan je niet kan voorspellen hoe je er in staat. ...
Jaa! Thuis blijven is voor ons helaas niet mogelijk omdat wij op dit moment wel het liefst 2 inkomens nodig hebben en in zou het indd zelf ook niet kunnen. minder werken is wel een optie.. dankjewel voor je reactie 😊