6 Reacties

2 dagen geleden

Mijn NOD was rond 11/12 oktober

2 dagen geleden

Dat was innestelings bloed zolang het bloeden gestopt is en de testen op lopen hoef je je niet zorgen te maken hoor

2 dagen geleden

Ja, ik dacht zelfs dat het het begin van mijn menstruatie was. Het begon precies op de dag dat mijn menstruatie ook zou beginnen. Was vooral bruinig, niet mega veel. Mijn menstruatie begint vaak ook zo. 2 dagen later toch maar een test gedaan, deze was negatief. De bloeding nam af en stopte, er kwam geen kramp. Dus 3 dagen later nogmaals getest en toen was het licht positief. Dat zag ik niet meer aankomen.

2 dagen geleden

Ik! Licht roze afscheiding bij afvegen zelfs.. dat was 1 dag en Ik dacht dat ik ongesteld moest worden. Meestal gebeurde dat 1 á 2 dagen later. Nu testte ik 3 dagen later licht positief en liep het daarna op.

één dag geleden

Ik dacht echt een dag ongesteld te zijn. Dus had ovulatie testen gekocht voor de volgende ronde. Maar was innesteling

één dag geleden

Hier hetzelfde! Was overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Na 2 dagen licht roze bleef die echte ongesteldheid uit, toen ging ik testen en toen was hij toch echt positief! 🥹 Even wat spanning gehad vanwege het lichte bloedverlies, maar de testen zijn goed opgelopen en kan niet meer onder de streep uit! 👶🏻