8 Reacties

11 dagen geleden

Hej, Ik heb icsi gehad en moest vrijdag bloed prikken. 96,3. Volgens de gynecoloog was dit gewoon goed. Nu moet ik wel dinsdag terug... maar dat is omdat ik overstimmulatie heb, en ze dat goed in de gaten willen houden..

11 dagen geleden

Was je ook toen 4 weken?

11 dagen geleden

Reactie op DappereDroom馃挒

Was je ook toen 4 weken?
Ja precies 4 weken.

11 dagen geleden

Reactie op DROOMWENS1987

Ja precies 4 weken.
Gefeliciteerd met de zwangerschap.. het moet om de 2/3 dagen verdubbelen. Ik ben benieuwd wat het morgen zal zijn. Ben ook zoveel stress met je mee ..

11 dagen geleden

Reactie op DappereDroom馃挒

Gefeliciteerd met de zwangerschap.. het moet om de 2/3 dagen verdubbelen. I ...
Ja ik heb nu vooral heel veel pijn van de overstimmulatie, Daarom dachten wij.... dit kan nooit gelukt zijn. Maar vrijdag in het ziekenhuis ineens positieve test. Dus het voelt nog erg onwerkelijk. Hopelijk trekt de pijn snel weg... en kan ik het echt gaan geloven.. Jij ook heel erg gefeliciteerd!! We lopen een paar daagjes na elkaar:)

11 dagen geleden

Reactie op DROOMWENS1987

Ja ik heb nu vooral heel veel pijn van de overstimmulatie, Daarom dachten ...
Ja dat is niet leuk! Ik hoop dat het allemaal goed zal lopen voor je. Het is voor mij gevoel echt niet dat ik het zo kan geloven.. ik ben heel erg bang dat het fout afloopt ook vooral omdat ze mij weer bloed laten prikken.. brengt veel stress met zich mee. Dank je wel lieve jij 馃挒馃ズ

11 dagen geleden

Reactie op DappereDroom馃挒

Ja dat is niet leuk! Ik hoop dat het allemaal goed zal lopen voor je. Het ...
Ja snap ik. Heb je ook gevraagd waarom ze dat willen. Van de 115 naar 280 in 3 dagen, lijkt mij opzich wel een goeie deling? Al vinden zij het miss nog weinig voor week 4,3. Maar ieder lijf is anders... Hopelijk heb je morgen snel de resultaten. En is het explosief verdubbeld!!

11 dagen geleden

Reactie op DROOMWENS1987

Ja snap ik. Heb je ook gevraagd waarom ze dat willen. Van de 115 naar 280 i ...
Ik hoop het. Ik kan niet wachten op morgen en hoop dat het dan wel goed is. 馃ズ dank je wel voor je berichten