11 Reacties

18 dagen geleden

Je zit nu in week 4 en je telt vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie👀 dus stel je voor je zou nu een clear blue digital test doen dan geeft deze 1-2 weken aan omdat hij de eerste 2 weken van je zwangerschap niet meetelt. Als je 5+ weken bent dan geeft de test 3+ weken aan🙂

18 dagen geleden

🥰

18 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Je zit nu in week 4 en je telt vanaf je eerste dag van je laatste menstruat ...
Dankje voor je uitleg! Maar wat ik dan nog niet snap is dat er hier in de app bij week 4 staat dat hcg aan het begin van de week nog niet hoog genoeg kan zijn om positief te testen en aan het einde van de week wel ( als je dus week 5 wordt). Maar je nod is toch op w4+d0 toch? En daarvan zeggen de zwangerschapstest en dat ze dan 99% betrouwbaar zijn, dat kan dan toch niet? 🙈

18 dagen geleden

Reactie op Mylène94

🥰
Handig zo, welke app is dat?

18 dagen geleden

Reactie op mika2308

Dankje voor je uitleg! Maar wat ik dan nog niet snap is dat er hier in de a ...
Die standaarden met HCG waarden enzo zijn voor iedereen verschillend volgens mij. Ik sommige mensen testen vlak na de ovulatie al positief omdat die meer HCG aanmaken😜 En iedereen zijn nod is ook anders het ligt aan de lengte van je cyclus

18 dagen geleden

Je zit in week 5, maar bent 4 weken en 1 dag zwanger. Net zoals je 30 jaar oud kan zijn en dan in je 31ste levensjaar zit. Het voorbeeld dat je geeft van w0+d4 als zitten in week 1 klopt dus ook.

18 dagen geleden

Reactie op mika2308

Dankje voor je uitleg! Maar wat ik dan nog niet snap is dat er hier in de a ...
Same, ik begrijp de uitleg in de app per week ook niet. Ik ben 4+4 en ook bij mij staat hetzelfde

18 dagen geleden

Reactie op Mylène94

🥰
Welke app gebruik je? :)

18 dagen geleden

De app zwangerschap + vind ik heel fijn, een stuk duidelijker.

18 dagen geleden

Je bent 4+1 en je zit in week 4 naar 5, dat is dus je vijfde week ☺️

18 dagen geleden

Dit is de app ‘amma’ Engelstalig, maar heel uitgebreid qua info!