142 Reacties
8 maanden geleden
Ik zit ondertussen al in mijn tweede week verlof en had nog genoeg te doen in huis dus heb nu alle kozijnen en deuren geschilderd ben nog bezig met wat muren schilderen ben de laatste 'meetings' met vrienden en familie nog aan het doen de kleertjes moeten nog gewassen worden dusja er valt altijd wat te doen 馃槄馃き
8 maanden geleden
Jaaa ik lekker met 31 weken verlof, wat heerlijk zeg!!
Hier is iedere dag toch wel goed gevuld! Heb sowieso mijn zoontje van bijna 2.
Verder huishouden bij zien te houden, in 't nieuwe kamertje dingen doen lukt niet zo makkelijk me de kleine om mij heen, maar wil dat wel heel graag 馃槼
Maar genoeg te doen en ook genoeg mensen waar ik afspraken mee heb of kan maken, dat scheelt
8 maanden geleden
Jaaa 33 weken en lekker verlof 馃コ Ga gezellig met vrienden en familie afspreken. Lekker winkelen soms maar ook rust nemen. Ook gaan we nog even de kozijnen in onze slaapkamer verven haha. De babykamer is helemaal klaar dus dat is fijn 馃挋
Verder gaan we nog een paar nachtjes weg bij 35 weken en wil ik dan voor de zekerheid wel vluchtkoffer en tas meenemen. Geeft wel een goed gevoel! En oja: nog een buikbeeldje laten maken 鈽猴笍
8 maanden geleden
Wauw, hoe kan het dat jullie allemaal nu al met verlof kunnen? Krijgen jullie wel doorbetaald?
8 maanden geleden
Reactie op WonderlijkePioenroos961507
Wauw, hoe kan het dat jullie allemaal nu al met verlof kunnen? Krijgen jull ...
Als je begin juni uitgerekend bent en kiest om 6 weken van te voren met verlof te gaan, dan start het reguliere zwangerschapsverlof ongeveer vandaag en krijg je gewoon 100% doorbetaald.
8 maanden geleden
Sommige arbeidsvoorwaarden hebben regelingen. Als je al een kind hebt kan je (onbetaald) ouderschapsverlof hebben, je kan beginnen met het inzetten van vakantiedagen, ziek gemeld zijn (ik ben 50% ziek) en volgens mij zit er inmiddels al een deel hier in hun 34ste week.
Helaas moet ik nog even wachten.
8 maanden geleden
Hier ook de laatste loodjes van de verbouwing, babykamer inrichten, lekker lunchen met vriendinnen en met familie afspreken, boek Positief Over Bevalleb uitlezen, lekker dutjes doen 馃槾 ennnn lekker bakken en koken in onze nieuwe keuken voor de kraamweek!
8 maanden geleden
Jaa degene die op 34 weken zitten snap ik wel, maar zie inderdaad 31 en 33 weken ook verschijnen vandaar mijn nieuwschierigheid
8 maanden geleden
Hier 31 weken, dus dat betekent voor mij 6 weken van te voren met verlof, 2 weken vakantie er aan vast geplakt, en doordat ik maandag en dinsdag werk kwam er nog soort van een week verlof bij 馃榿
8 maanden geleden
Ik ben last minute nog 100% ziekgemeld :( en dus met 32,5 week met verlof. Ik had me liever iets beter gevoeld en wat langer door gewerkt. Maar goed, krijg dus ook niet heel veel voor elkaar de komende weken, wil in ieder geval kleertjes wassen en de rest mag/ moet de man doen 馃檲
8 maanden geleden
Jaa degene die op 34 weken zitten snap ik wel, maar zie inderdaad 31 en 33 ...
Ik heb volgende week nog 1 dag werken en dan ook verlof. Ben dan 32+2. Maar dan weekend en had al week meivakantie aangevraagd en lekker laten staan. Offici毛le verlof zou anders 5 mei starten.
8 maanden geleden
De meivakantie is nu begonnen (werk in het onderwijs) dus nu ruim twee weken vrij, en dan hoef ik nog maar drie daagjes te werken! Heel lekker. Zit al sinds week zes van deze zwangerschap in de ziektewet en werk maar 4 uur per week, dus ik mag absoluut niet klagen, maar ik kijk toch alsnog wel heel erg uit naar mn verlof! Ik ben van plan dan het hele huis te schrobben, en nog wat kleertjes te maken op de naaimachine!
8 maanden geleden
Jaa degene die op 34 weken zitten snap ik wel, maar zie inderdaad 31 en 33 ...
Ja eigen bedrijf 鈽猴笍 en 3 juni uitgerekend. Anders is verlof vanaf de dag na Pasen maar nu lekker weekje eerder gedaan 馃憦馃徏
8 maanden geleden
Reactie op Gienana no
Hier ook de laatste loodjes van de verbouwing, babykamer inrichten, lekker ...
Haha leuk dat boek lees ik ook!