6 Reacties

7 maanden geleden

Geen tips, maar het heerst wel denk ik. Ik heb het zelfde momenteel, buiten de koortslip om.

7 maanden geleden

Hier hetzelfde, ik ben al 2 weken aan het snotteren en het begon bij mij met een hele zere keel en niet kunnen slikken.. Ik heb ook echt het gevoel alsof ze er elk moment uit wil komen maar ik ben veelste bang om op deze manier te bevallen. Kan moeilijk ademen ook doordat m’n neus helemaal verstopt zit

7 maanden geleden

Wat een ellende he. Ik blijf ook maar snotteren. Bij mij zit om deze reden de neusspray al in de ziekenhuistas!

7 maanden geleden

Goeie

7 maanden geleden

Bij mijn dochter bevallen met een koortslip.. die was die nacht komen opzetten. Ik heb twee weken met van die lip blaasjes stickers rondlopen, de eerste twee of drie dagen had ik ook een mondkapje op als ik mn baby vast had. En bijna zere handen van de hoeveelheid handen wassen.. dat was écht heel erg klote! Ik hoop dus voor je dat de koortslip niet door zet of in elk geval optijd wegtrekt!

7 maanden geleden

Hier ook twee weken geleden ziek geworden. Keelpijn, snot, hoesten,… helaas nog niet heel veel beterschap voorlopig. Af en toe een dafalgan, heb pilletjes voor de keel en proberen zo veel mogelijk te rusten. Ik hoop juist zsm te bevallen zodat ik deftige medicatie kan nemen om te genezen