33 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Ochtend testen zijn beter om te doen dan avond testen😜 ik kan het soms ook ...
Ja morgenvroeg opnieuw! Toch ben ik ergens bang dat het een vals positieve test is

22 dagen geleden

Reactie op MamaAppelsap

Ja morgenvroeg opnieuw! Toch ben ik ergens bang dat het een vals positieve ...
Als het lijntje meer grijs is dan roze, dan is het een indrooglijntje. Tevens had ik 21 september ook een heel dun streepje maar was een digitale CB negatief. Deze was 23 september ook positief 🙈 Alleen misschien wel iets om te onthouden: vrouwen die al zwanger zijn geweest, merken het sneller aan hun lichaam. Dus het kan goed zijn dat je zwanger bent hoor, ik hoop het voor je ❤️

22 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Als het lijntje meer grijs is dan roze, dan is het een indrooglijntje. Te ...
Dit was binnen 4 minuten en licht roze. Een indrooglijntje lijkt het mij dan niet? We zullen zien morgen! 🤞

22 dagen geleden

Reactie op MamaAppelsap

Dit was binnen 4 minuten en licht roze. Een indrooglijntje lijkt het mij da ...
Ik hoop het voor je! ❤️ Laat je het ons weten?

21 dagen geleden

Zojuist nog 2 testen gedaan. Een dezelfde en een van de Action. Maar helaas, beide negatief. Witter dan wit kon niet 😢

21 dagen geleden

Reactie op MamaAppelsap

Zojuist nog 2 testen gedaan. Een dezelfde en een van de Action. Maar helaa ...
hmmm vreemd je ziet bij de foto wel echt wat.. wacht het nog even af en anders kan je volgensmij ook bij de huisarts bloed prikken om zeker te weten 🙏❤

21 dagen geleden

Jaaa heel licht zie ik wat! 🥴

21 dagen geleden

Reactie op Minimuisje

hmmm vreemd je ziet bij de foto wel echt wat.. wacht het nog even af en and ...
Ja echt balen! Terwijl ik wel vergelijkbare symptomen heb als bij de eerste 2 (zeurende baarmoeder, vermoeid, last van geuren..). Dat was ook een van de redenen waarom ik ben gaan testen

21 dagen geleden

Reactie op MamaAppelsap

Ja echt balen! Terwijl ik wel vergelijkbare symptomen heb als bij de eerste ...
Dat heb ik ook een keer gehad. Vaak is dit gewoon net na de innesteling ergens fout gegaan en erkent je lichaam dit nog niet. Of de testen hebben nog teveel hcg nodig? Ik gebruik(te) de Telano extra vroeg dipsticks, zijn vrij goedkoop en hebben maar 10 mIU/ml nodig.

21 dagen geleden

Of het is toch een indrooglijntje geweest (die zijn helaas soms ook zichtbaar binnen afleestijd)

21 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Of het is toch een indrooglijntje geweest (die zijn helaas soms ook zichtba ...
Ik hoop het niet!

21 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Dat heb ik ook een keer gehad. Vaak is dit gewoon net na de innesteling erg ...
Dan ga ik die eens proberen! We zullen het sowieso gaan zien de komende dagen

19 dagen geleden

Reactie op MamaAppelsap

Zojuist nog 2 testen gedaan. Een dezelfde en een van de Action. Maar helaa ...
ik heb voor 1,5 week terug ook die van de action gedaan ben totaal ook geen fan van deze testen maar wou ze toch maar even doen ook negatief terwijl ik voor 2 week terug 1 positieve had van de Action. naja toch niet ongesteld geworden maar even kruidvat en CB gedaan en echt super positief..