35 Reacties

7 dagen geleden

Heb je een foto zonder flits?

7 dagen geleden

Reactie op K.A.S.

Heb je een foto zonder flits?
Ik heb er 2 zonder flits. Ik zie overigens wel dat de kwaliteit van de foto鈥檚 super slecht worden door het uploaden

7 dagen geleden

Reactie op K.A.S.

Heb je een foto zonder flits?
馃檲

7 dagen geleden

Deze foto is wat meer ingezoomd maar alsnog met flits (het was nog donker vanochtend hahaha)

7 dagen geleden

Sorry, ik zie niks.. 馃

7 dagen geleden

Ik zie niks op deze test, maar als je al op of voorbij nod zit zou die al veel donkerder moeten zijn? Bij mij was die knalpaars

7 dagen geleden

Waarom breek je de test niet eventjes open, en maak je dan een foto, dan zijn de streepjes veeeel duidelijker te zien op deze testen

7 dagen geleden

Reactie op CjvH

Deze foto is wat meer ingezoomd maar alsnog met flits (het was nog donker v ...
Breek hem eens open dan kan je het nog beter zien

7 dagen geleden

Reactie op Celienxoxo

Sorry, ik zie niks.. 馃
Ja dat kan hoor, ik moet zeggen dat de foto鈥檚 wel echt minder duidelijk zijn dan hoe ik ze op mijn telefoon zie. Maargoed ik praat mijzelf van alles aan omdat we het zo graag willen. Toch nog maar even afwachten en over een paar dagen (als mijn menstruatie uitblijft) nog een keer testen. Bedankt voor je reactie iig!

7 dagen geleden

En dat plasticje ervan af halen ook, en dan nieuwe foto maken voor ons, misschien zien we em dan wel beter

7 dagen geleden

Reactie op K.A.S.

Breek hem eens open dan kan je het nog beter zien
Hahaha precies op het zelfde moment de zelfde comment geschreven 馃槀馃槀馃憤

7 dagen geleden

Reactie op Mi Lady

Waarom breek je de test niet eventjes open, en maak je dan een foto, dan zi ...
Dat heeft denk ik nu niet zoveel zin meer. De test is van vanochtend. Dus als het streepje er nu nog steeds staat/nog te zien is is dat sowieso niet betrouwbaar toch? 馃槼

7 dagen geleden

Reactie op Mi Lady

Hahaha precies op het zelfde moment de zelfde comment geschreven 馃槀馃槀馃憤
Hahaha jaa dan zie je het nog beter 馃槀

7 dagen geleden

Reactie op CjvH

Dat heeft denk ik nu niet zoveel zin meer. De test is van vanochtend. Dus a ...
Gewoon doen, dan kijken we ff , is toch leuk, blijft sowieso spannend bij zon vaag streepje want morgen zou die duidelijker moeten zijn, ik deed elke dag testen voor die oploop haha

7 dagen geleden

Reactie op CjvH

Dat heeft denk ik nu niet zoveel zin meer. De test is van vanochtend. Dus a ...
Gewoon doen. Als het heel licht was dan zou het al vervaagd zijn. Spreek uit ervaring haha

7 dagen geleden

Met flits 馃槀

7 dagen geleden

En zonder. Nu zit ik zelf ook helemaal te turen hoor 馃槀馃槀馃槀

7 dagen geleden

Ja nu zie ik het wel wat beter. Het is een heeele lichte streep. Zou over 2 dagen nogmaals testen dan is hij donkerder馃尭

7 dagen geleden

Reactie op CjvH

Met flits 馃槀
Hier zie ik 鈥榤 zeker! Morgen ochtend nog maar eens testen.

7 dagen geleden

Heel naar dat die foto kwaliteit zo achteruit gaat door het uploaden! Maargoed alsnog moeten we gewoon even geduld hebben 馃檲 als mijn menstruatie uitblijft dan test ik over 2 dagen weer.