35 Reacties

7 dagen geleden

Ik zie nu ook een heeeel vaag lijntje, morgen nog een keer testen met de 2e urine na het opstaan, die is geconcentreerder dan de 1e, ( als je ff niks drinkt in die tussentijd)

7 dagen geleden

Ik had dit ook met de testen van de action. Alle testen waren negatief. Toen heb ik 2 clearblue testen gedaan deze gaven beide meteen positief aan. Ik zou aanraden om een test te doen van clearblue

6 dagen geleden

Ik zie ook wel wat! 馃崁

6 dagen geleden

Vanochtend nog een zelfde early test van de Action gedaan. Streepje was wel echt zichtbaarder dan gister. Niet heel veel donkerder ofzo. Ik ga ook nog maar even de Kruidvat 2v5(en een beetje 馃槤) halen en ook maar een digitale. Hier word ik helemaal gek van hahaha

6 dagen geleden

Ook nog 1 met flits 馃き

6 dagen geleden

Krijg het ook slecht op de foto met het licht bij mij in huis 馃槄

6 dagen geleden

Reactie op CjvH

Ook nog 1 met flits 馃き
Jaa je ziet hem duidelijk!

6 dagen geleden

Reactie op CjvH

Ook nog 1 met flits 馃き
Deze is zichtbaar!!! Gefeliciteerd! 馃グ馃グ馃グ Cb weken indicator zal hier denk ik al op aanslaan dus dan is het nog duidelijker 馃グ

6 dagen geleden

Reactie op K.A.S.

Jaa je ziet hem duidelijk!
Heeel voorzichtig ben ik blij! In april namelijk een en vroege mk gehad dus hopen dat dit een plakkertje is! 馃グ馃

6 dagen geleden

Gefeliciteerd ik denk het ook! 馃グ

6 dagen geleden

Reactie op CjvH

Heeel voorzichtig ben ik blij! In april namelijk een en vroege mk gehad dus ...
Hopen op een goede zwangerschap馃尭

20 uur geleden

Nou dat gekke tuur streepje was toch wat ik dacht te zien 馃グ expres maar even gewacht met de test van CB, maar dit is gelukkig overduidelijk! Gelijk ook maar de VK gebeld en kan 11 november voor de eerste echo. Blijft zo spannend allemaal!

20 uur geleden

Reactie op CjvH

Nou dat gekke tuur streepje was toch wat ik dacht te zien 馃グ expres maar ev ...
Wauw proficiat!!!

19 uur geleden

Reactie op Miamam

Wauw proficiat!!!
Aaah lief! Dankjewel 馃き馃槝