44 Reacties
Nieuwste boven Ik mis vooral het lekkere eten allemaal wat nu niet mag馃槶馃槀
Mis vooral biefstuk en carpaccio馃槄
Ja ik ook馃珷 heb laatst wel heerlijke virgin mojito gedronken馃 Heb ook zo een zin in filet American馃槩
Reactie op
GepassioneerdeDolfijn779509
Ik sushi
Heel veel sushi mag je gewoon nog eten :)
Ohja een rood wijntje mis ik. En rood vlees, dat niet als een schoenzool gebakken is 馃槀
Alcohol mis ik gelukkig minder dan verwacht. Maar zal met kerst en oud en nieuw wel lastig gaan worden gok ik haha
Ik heb al weken zoooooooo鈥檔 zin in kaasfondue met wijn erin 馃槷
Je mag 0.0% wijn? Prima te drinken 馃榾
Reactie op
LovingHeart-x
Je mag 0.0% wijn? Prima te drinken 馃榾
Oeh ik heb er nog steeds geen gevonden die niet naar rare zoete vreemde ranja smaakt 馃槄
Reactie op
NinaLu
Oeh ik heb er nog steeds geen gevonden die niet naar rare zoete vreemde ran ...
Heb je 0.0 cava al geprobeerd? Vond ik best ok茅, ondanks dat ik gewone cava niet lekker vindt haha馃槀
Ik mis ook wel echt een wijntje, vooral met etentjes etc waar iedereen drinkt is het soms wel lastig.. en met de aankomende feestdagen 馃ス maar het is voor een goed doel!
Reactie op
NinaLu
Oeh ik heb er nog steeds geen gevonden die niet naar rare zoete vreemde ran ...
Ik ben tot nu toe tevreden over 'Enjoy it' van de Jumbo. En dan vooral de rose 鉂わ笍
Reactie op
NinaM123
Ik mis ook wel echt een wijntje, vooral met etentjes etc waar iedereen drin ...
Ze hebben ook lekker 0.0 bier! Ik heb tijdje geleden Kasteel Rouge 0.0 gehad en dat was echt genieten! 鉂わ笍
Reactie op
Hallo19
Ik mis vooral het lekkere eten allemaal wat nu niet mag馃槶馃槀
Jaa dan denk ik soms zelfs waarom Ben ik zwanger 馃ズ馃
Reactie op
NinaLu
O ja ik ook! Zeker met dit winterse weer denk ik er de hele tijd aan 馃槀
Pff nee ik moet er dus niet aan denken en ben normaal gek op wijn. Lus ook geen koffie meer terwijl ik echt geen dag zonder kon
Reactie op
NinaLu
Maar.. als je alcohol toch op een bepaalde temperatuur verhit verdampt de alcohol toch? Of zeg ik nu iets heel geks? Dan zou het toch gewoon kunnen? Misschien iets om naar te vragen aan de verloskundige 鉂わ笍