15 Reacties

2 dagen geleden

Ik zou morgenochtend nog eens testen met ochtendurine en vandaag proberen afleiding te zoeken 🍀🍀🍀 je weet nog niks! Druk maken heeft geen zin!
Een lichte streep is ook een streep. Heb je buik krampjes? Wacht nog eventje, diep ademen en wees hoopvol! Niet voor niks worden ze kleine wondertjes genoemd! Morgenochtend maak je een nieuwe test met de eerste urine maar een vage streep is ook een streep!

2 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeLuipaard874163

Een lichte streep is ook een streep. Heb je buik krampjes? Wacht nog eventj ...
Geen krampjes en geen bloed. Hopelijk morgen een positief resultaat!

2 dagen geleden

Reactie op Alies1999

Ik zou morgenochtend nog eens testen met ochtendurine en vandaag proberen a ...
Zo moeilijk om jezelf af te leiden 🙈 hopelijk morgen positief!

2 dagen geleden

Goeiemiddag ik ben heel erg onzeker over de eerste echo ben zo bang dat de hartje niet klopt de ene dag voel ik me wat beter dan de andere dag vandaag heel erg misselijk en zweten en koorts

2 dagen geleden

Ik lees vooral heeeeel veeel angst. Maar lieverd, heb vertrouwen in het proces. Je legt al haarfijn uit waarom de test zo licht is, dus je gaat morgenochtend nog een keer testen en stelt jezelf daarmee gerust. Daarna stop je met testen want het doet je verder geen goed❤️

2 dagen geleden

Reactie op Williannewennekes

Goeiemiddag ik ben heel erg onzeker over de eerste echo ben zo bang dat de ...
Ahh balen zeg! Ik begrijp het helemaal. Koorts in een prille zwangerschap geeft zo veel onzekerheid ❤️

2 dagen geleden

Reactie op Poppetje123

Ik lees vooral heeeeel veeel angst. Maar lieverd, heb vertrouwen in het pro ...
Thanks 🥰 ik hoop het zo!

2 dagen geleden

Reactie op aerenenvera

Ahh balen zeg! Ik begrijp het helemaal. Koorts in een prille zwangerschap g ...
Ja klopt ben nu al 5dagen zwanger moet nog 3weken wachten voor een eerste echo ben zo bang hebben jullie ook klachten

2 dagen geleden

Ik snap dat je het spannend vindt! Ik ben voor de tweede keer zwanger via IVF en was tijdens de zwangerschap van mijn zoontje alleen maar bang. Na zoveel medisch gedoe kon ik geen vertrouwen hebben in mijn lichaam. Maar zelfs VOOR je NOD heb je na heel veel water een lichte streep. Dat is eigenlijk gewoon heel goed nieuws! Ik wil je niet vertellen hoe je je moet voelen, maar meer mijn gevoel delen. Ik heb mijn eerste zwangerschap zo lang getwijfeld dat ik daardoor echt minder heb kunnen genieten (al zijn er natuurlijk ook zat redenen te bedenken waarom een zwangerschap niet alleen genieten hoeft te zijn 😅)… ik probeer dat deze zwangerschap anders te doen. Omdat dat zorgen maken gewoon zonde van m’n tijd en energie bleek… Volgens mij heb je echt hartstikke goed nieuws in handen met al die tests 🥰

één dag geleden

Mag je op je buik liggen als je zwanger bent

één dag geleden

Update: helaas is de test met ochtendurine negatief vandaag. Ziekenhuis gesproken en hoogstwaarschijnlijk heeft het vruchtje de koorts niet overleeft. Wij gaan weer verder met het ICSI traject. 🤞🏻🤞🏻

één dag geleden

Reactie op aerenenvera

Update: helaas is de test met ochtendurine negatief vandaag. Ziekenhuis ges ...
Sterkte met alles

één dag geleden

Reactie op aerenenvera

Update: helaas is de test met ochtendurine negatief vandaag. Ziekenhuis ges ...
Ah wat verdrietig voor je. Heel veel geluk! 🍀

17 uur geleden

Reactie op aerenenvera

Update: helaas is de test met ochtendurine negatief vandaag. Ziekenhuis ges ...
Oh wat naar! 😖 hebben jullie nog cryos in de vriezer of moet je nu ook meteen weer een punctie? Heel veel succes 💪🏻