7 Reacties

19 dagen geleden

Ik lees graag mee!

19 dagen geleden

Hoi 👋🏼 Ik werk op de Spoedeisende Hulp. Ben er 2 oktober achter gekomen dat ik zwanger ben. Heb het gisteren met mijn leidinggevende besproken ook vanwege nachtdiensten en bepaalde aandoeningen bij patiënten waar ik niet voor mag zorgen. Vond het erg spannend omdat het nog erg vroeg is en wilde het om die reden ook niet meteen aan mijn hele team vertellen. Mijn leidinggevende gaat op een discrete manier mijn nachtdiensten wegruilen, een voor een, zodat het voor de rest van het team niet zo op valt. Dit doet hij net zo lang tot ik er aan toe ben om het hele team op de hoogte te stellen. Dit gaf mij een hoop geruststelling omdat ik mij best veel zorgen maakte over de grote hoeveelheid nachtdiensten die ingepland stonden in mijn rooster.

19 dagen geleden

Reactie op AdembenemendeHart596403

Hoi 👋🏼 Ik werk op de Spoedeisende Hulp. Ben er 2 oktober achter gekomen ...
Ja ik heb dat dus ook inderdaad en wil het net zoals jij dus nog niet iedereen vertellen maar dit is een manier hopelijk wil mijn leidinggevende hieraan mee werken die is namelijk niet zo heel discreet soms 🥰 super bedankt voor je reactie

19 dagen geleden

Vriendin van me werkt bij de röntgen en die heeft het gelijk bij de positieve test verteld, omdat de stralingen zo slecht zijn voor het ongeboren kindje

18 dagen geleden

Ik vraag me dat ook wel af. Ik werk op de IC. Moet volgende week officieel de nachtdienst in, maar ben nog op zoek naar een smoesje. De collega’s zijn altijd erg gebrand op dat soort dingen wanneer er een naam doorgekrast staat in die dienst🙈 ben nu 4+6, dus wil het eigenlijk ook nog niet bekend maken.

18 dagen geleden

Reactie op June2025🩵🩷

Ik vraag me dat ook wel af. Ik werk op de IC. Moet volgende week officieel ...
Ja dat is bij ons ook inderdaad dat ze meteen op onderzoek uitgaan van wie wat waar 🙊. Ik heb 3 collegas waar ik heel close mee ben die het weten dus heb nu hen gevraagd van 1 heb ik nog "beschikbaar" dus nog even kijken of ik die aan iemand anders kan slijten

18 dagen geleden

Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis en vertel het altijd snel aan mijn leidinggevende. Juist ivm nachtdiensten maar bijvoorbeeld ook met bepaalde isolatie patiënten. Wordt altijd heel erg begripvol mee om gegaan! Nachtdiensten worden geruild en ze laat mij vrij als ik het aan de rest wil vertellen