6 Reacties

7 dagen geleden

Je hoeft je zeker geen zorgen te maken. De 1 ervaart al snel heel heftig allen symptomen en de ander nog helemaal niet. Het verschilt echt per persoon en per zwangerschap. En een vol en opgeblazen gevoel is ook zeker een symptoom die veel voorkomt, dus je hebt sowieso iets. Ik zou zeggen geniet nog van de dagen dat je (bijna) nergens last van hebt en maak je geen zorgen!😊

Reactie op Acely.a

Je hoeft je zeker geen zorgen te maken. De 1 ervaart al snel heel heftig al ...
Dank voor je antwoord. Hoop ‘t zo. Het kost me zoveel energie en ben bezorgd. Juist omdat ik altijd lees en hoor dat iedereen zo misselijk en moe is. Dan heb je al snel de vraag waarom dat niet bij jezelf is…

7 dagen geleden

4 weken is ook best vroeg om al klachten te ervaren! Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap pas bij 6 weken last van misselijkheid bijv. En sommigen krijgen überhaupt geen klachten. Don’t worry!!

7 dagen geleden

Reactie op AantrekkelijkeLeisteen182313

Dank voor je antwoord. Hoop ‘t zo. Het kost me zoveel energie en ben bezorg ...
Dat snap ik en het is ook volkomen normaal om je daar zorgen over te maken. Als je je heel veel zorgen maakt kun je bij de verloskundige ook al wat eerder dan 11 a 12 weken een echo laten doen. Misschien dat dat je wat geruststelt?

6 dagen geleden

Mag ik vragen waarom je een BBZ vermoed?

6 dagen geleden

Ik had tot 6 weken geen klachten. En vanaf week 6 misselijk de hele dag door. Nu nog steeds. Nu 8 weken zwanger. Ik heb 1,5 jaar geleden een bbz gehad. Zolang je geen bloedverlies hebt en zware krampen zou ik proberen me niet te druk te maken!❤️