8 Reacties

één maand geleden

je 2 hcg testjes lopen niet helemaal door (op de foto) En als je nog geen ovulatie hebt gehad, je ovu-testen nu pas oplopen, kun je denk ik nog niet zwanger zijn... En al zou je ovulatie 2 weken na je menstruatie zijn geweest, dan zou je nu pas 5 dpo zijn, wat nog veelste vroeg is. Dus ik denk dat je helaas niet zwanger bent....

één maand geleden

Heb iets soort gelijks gehad vorig jaar oktober, ook 2 vage positieve testen, maar was niet zwanger 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

In het echt lopen de lijnen goed door, lijkt idd van niet op de foto! Tja.. ik weet het ook niet meer 😂 Het zal of een vals-positieve test zijn of een hele vroege ovulatie en/of innesteling. Morgen weer een dag.. dag maar weer eens opnieuw testen.

één maand geleden

Even een tipje. Download de app P.C is een roze met bloemetje. Kan je je menstruatie heel goed volgen. Door de eerste maanden goed je menstruatie in te vullen weet je heel snel wanneer je vruchtbaar bent. Heb deze al jaren. Deze maand gingen we ervoor en deze week positieve zwangerschapstest

één maand geleden

Had ook ooit die testen, geen fan van. Indd geen goede lijnen dus denk helaas negatief..

één maand geleden

Testen blijven positief, maar lopen niet duidelijk op. Deze testen waren voorheen wel altijd duidelijk negatief. Test van ander merk is negatief. Vertrouw de testen nu toch een heel stuk minder.. (zie foto eergisteren, gisteren, vandaag)

één maand geleden

Testen blijven positief, maar lopen niet duidelijk op. Deze testen waren voorheen wel altijd duidelijk negatief. Test van ander merk is negatief. Vertrouw de testen nu toch een heel stuk minder.. (zie foto eergisteren, gisteren, vandaag)

één maand geleden

Reactie op Mauduser395592

Testen blijven positief, maar lopen niet duidelijk op. Deze testen waren vo ...
Dit lijken me alle 3 ongeldige testen 😔