10 Reacties

14 dagen geleden

Gefeliciteerd dat ten eerste ♡ Wat mooi! Ik duim voor je maar heb alle goeie hoop 🤲🏼

14 dagen geleden

Ik heb ook endometriose en nu 5 weken zwanger via icsi. Ook super bang voor een miskraam :(

14 dagen geleden

Reactie op PositievePauw768776

Ik heb ook endometriose en nu 5 weken zwanger via icsi. Ook super bang voor ...
Eng is het he, afgelopen onze eerste echo en die zag er goed uit.. gewoon zoals het zou moeten zijn. Volgende week vrijdag kijken of het hartje klopt dus ik vind het super spannend. Heb wel alle symptomen die er zijn dus daar "hou ik mij maar aan vast" dat dat een goed teken zou zijn... 🙏🏻

14 dagen geleden

Reactie op MandyRoelvink

Gefeliciteerd dat ten eerste ♡ Wat mooi! Ik duim voor je maar heb alle goei ...
Dank je wel 💛 ik hoop dat het goed mag blijven gaan 🙏🏻

7 dagen geleden

Gefeliciteerd! :) Hier ook 5 weken zwanger en endometriose graad 4 🙈 Normaal als ik ongesteld ben voel ik de endo op m'n darmen drukken en dat voel ik nu ook 🙈 Dus ik snap je angst helemaal

7 dagen geleden

Reactie op anoniempje77

Gefeliciteerd! :) Hier ook 5 weken zwanger en endometriose graad 4 🙈 Norm ...
Jij ook gefeliciteerd! 💛 heb ook soms van die endo pijnscheutjes maar is dan ook zo weer weg. Heb je door de endo ook ivf/icsi moeten doen of dat niet?

7 dagen geleden

Reactie op laurarobbaby

Jij ook gefeliciteerd! 💛 heb ook soms van die endo pijnscheutjes maar is d ...
Dankjewel:) Mijn endo ligt tussen m'n baarmoeder en darmen dus had niet veel met de vruchtbaarheid te maken. Mijn man heeft een hele slechte zaadkwaliteit dus daarom hebben we ICSI gedaan. Eergisteren en gisteren wat bruin bloedverlies dus ik zag het even heel somber in maar vandaag met 5 weken toch een 3+ op de CB

6 dagen geleden

Ik heb ook endo. Ik ben nu 39 en ben er op mijn 28ste achter gekomen door een navelbreuk. Uiteindelijk kreeg ik dus nu mei te horen dat het een endo haard was. In mei had ik via endo afdeling ook doorverwijzing voor fertilliteit maar dat was niet nodig omdat ik ineens spontaan zwanger was. Helaas is dat niet goed gegaan. De derde cyclus na de mk was is boven verwachting (was maar 1 x seks geweest 4 dagen voor ovulatie) weer zwanger. Dus ik voel me enorm gezegend dat het zonder hulp gelukt is ook omdat ze wilde starten met een operatie om de buikwand schoon te maken. Eierstokken,darmen en baarmoeder zien op echo’s er prima uit. Deze zwangerschap probeer ik nu ook minder zorgen te maken en te ontspannen. Het moet wel een sterk zaadje zijn dus deze gaat gewoon goed! 🤭

6 dagen geleden

Hallo 🤗 Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap 😍 Ik heb ook een endometriosis en ik ben nu 6+1 van mijn tweede zwangerschap ✨ Ik was bij de eerste best bang dat de endo invloed zou hebben , miskraam, extra pijn of voor de bevalling etc.. maar alles ging eigenlijk ontzettend goed! ik kon ook thuis bevallen en de endo is eigenlijk nooit een probleem geweest tijdens de zwangerschap! Wat ook geweldig was is dat na de zwangerschap de klachten tijdens de menstruatie ook veeeeel minder waren ! Nog zeker aanwezig maar 2 jaar lang heb ik geen morphine hoeven in te nemen tijdens het menstrueren was! De pijn komt helaas wel langzaam terug maar het is zeker niet wat het was 💚 Iedere vrouw is uniek maar ik wou toch een positieve verhaal delen✨

6 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik heb endometriose en adenomyose en er is zoveel mogelijk endometriose weggehaald tijdens een kijkoperatie in 2019, wat mijn klachten ontzettend heeft verminderd. Afgelopen april bevallen van mijn eerste kindje dmv een spoed keizersnede omdat meneer op het laatste moment met een voet naar beneden ging liggen toen ik al 8cm ontsluiting had. Ik heb gelukkig niets gemerkt van de endometriose tijdens mijn zwangerschap. Toevallig is de gynaecoloog die opgeroepen werd voor mijn spoed keizersnede, dezelfde gynaecoloog die mijn endometriose operatie heeft gedaan. Dat vond ik wel heel toevallig 🤣 Nu niet helemaal gepland zwanger van de tweede, maar zeker heel erg welkom!