12 Reacties

11 dagen geleden

Ik heb een bypass gehad in juli 2023 maar heb net mega veel honger hahaha

11 dagen geleden

Ik ben 1 jaar po! Ik ben ook misselijk en afgelopen 2 weken alweer 3 kilo kwijt. Mijn diëtiste zei dat ik mij geen zorgen moet maken

11 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Ik ben 1 jaar po! Ik ben ook misselijk en afgelopen 2 weken alweer 3 kilo k ...
Gelukkig maar! Ik ben in Nov 2023 geopereerd dus net nog geen jaar en bijna 7 weken zwanger. Zal sws contact zoeken met mijn diëtiste

11 dagen geleden

Ik heb januari 2023 een maagverkleining gehad. Ik merk geen verschil qua eten en ook niet misselijk. Ben vandaag precies 6 weken zwanger. Hoe lang ben je PO?

11 dagen geleden

Reactie op Baby0434

Ik heb januari 2023 een maagverkleining gehad. Ik merk geen verschil qua et ...
Nov 2023 geopereerd

11 dagen geleden

Reactie op Mayadebij

Nov 2023 geopereerd
Dat is wel erg kort geleden. Ik zou goed oppassen want het kan gevaarlijk zijn. Je lijf is nog zo aan het veranderen en ze raden het niet voor niks af. Let goed op jezelf en zorg vooral dat je goed en gezond eet en pak je vitamine! Je kleine zal het extra hard nodig hebben 🧡

11 dagen geleden

Reactie op Baby0434

Dat is wel erg kort geleden. Ik zou goed oppassen want het kan gevaarlijk z ...
Wordt goed in de gaten gehouden door ziekenhuis waar ik geopereerd ben en die gaf aan omdat bijna een jaar geleden is dat prima is. Maar ik let goed op mijzelf en de kleine🙂 heb ook een man die het goed in de gaten houdt

11 dagen geleden

Ik ben al 5 jaar po. Nu zwanger van de 2e, bij mijn zoontje was ik 8 maand po. Hij is geboren met 37+3 en 2674gr 48 cm

11 dagen geleden

Hoi dames! Ik ben maart 2023 geopereerd, gekozen voor een sleeve omdat ik dan sneller aan de slag kon met mijn kinderwens. Zal mogelijk bij de verloskundige lopen, heel misschien gyneacoloog gaan ze nog even bespreken. Geen last van misselijkheid enkel vermoeid. Heb bijzonder veel trek in gezond en gevarieerd eten dus maak me totaal geen zorgen. Enige wat ik uit de weg ga is mensen emt griep, voornamelijk buikgriep. Als ik die te pakken zou hebben kan ik het er niet aan drinken of eten en dat vind ik zo vroeg in de zwangerschap 4+5 echt een risico wellicht gaat dat straks wat soepeler.

10 dagen geleden

Reactie op Emrey

Ik heb een bypass gehad in juli 2023 maar heb net mega veel honger hahaha
Same hahah ! En ik eet gewoon dat is echt bizar pff

één dag geleden

Hoihoi, Ben in maart geopereerd aan een sleeve, en vorige week een positieve test in mijn handen gehad! Zoals het nu lijkt 20 juni 2025 uitgerekend☺️ tot nu toe voel ik me eigenlijk nog super goed alleen wat moe. Qua eten lijkt het wel dat ik iets meer op kan, ik probeer zoveel mogelijk gezonde keuzes te maken! Wel al iets aangekomen maar daar maar in me geen zorgen over hopelijk blijft alles goed gaan 🍀

2 uur geleden

Feb 23 geopereerd en nu 7 weken zwanger ik heb enorme eetlust en ik wil alleen cholade pfffff