2 Reacties

5 dagen geleden

Ja ik! Ik was 20 weken zwanger toen ik in mijn duim sneed met koken en mijn zenuw raakte. Deze moest gehecht worden en ik was zo ontzettend angstig erover door de blok verdoving etc. Mijn hele arm werd verdoofd via mijn oksel. Bang of het bij de baby zou komen. Ik slikte geen eens paracetamol toen en erna. Mijn baby is nu 6 maanden en super gezond. Had ook een echo aangevraagd de dag erna bij het ziekenhuis want de dag zelf ging niet meer omdat ik pas laat klaar was met de operatie. Dit mocht ivm mijn zorgen over de baby. Alles was goed. Ik lag er met trillende benen en achteraf niet nodig geweest want de operatie heeft niet geholpen 馃き. Maar kan dus echt geen kwaad en bespreek je zorgen vooral goed met de artsen etc. Gelukkig ben je nog niet zo ver 馃グ

5 dagen geleden

Niet met galstenen wel met operatie onder narcose. In mijn eerste en vorige zwangerschap had ik een geperforeerde blinde darm rond 19 weken ben daar 2x voor geopereerd en onder narcose gebracht ze hebben een buikoperatie gedaan. Stond toen ene heel team klaar van +\- 16 man.. van de kraam afdeling tot normale artsen