7 Reacties

17 dagen geleden

Ik heb dit mijn 1e zwangerschap ook gehad en deze zwangerschap weer. Ook ik ben bang, maar blijf maar in. Mijn hoofd volhouden dat het goed komt. Ik ga aankomende donderdag bloed prikken in het ziekenhuis om mijn heg waarde te prikken. Ook heb ik nu al 7 testen gedaan en het streepje is wel donkerder dan afgelopen week

17 dagen geleden

Ja ik denk het zal wel fout zijn. Kan het altijd meevallen. Al heb ik heel tegenstrijdig het gevoel dat het wel goed zit. Ben vandaag 6 weken en 1 dag. Heb 3 maanden terug een miskraam gehad, denk dat dat het vertrouwen ook een beetje weghaalt. En bij de andere 3 kindjes de hele zwangerschaps nooit bloedverlies gehad.

17 dagen geleden

Reactie op Mathildabl1998

Ja ik denk het zal wel fout zijn. Kan het altijd meevallen. Al heb ik heel ...
Iedere zwangerschap toch anders! als je het zeker wilt weten even dokter bellen en hcg laten prikken!

17 dagen geleden

Ik heb gelezen dat dit heel normaal is! 😊 Wanneer het eitje innesteld, kan er wat bloed vrijkomen. Minder dan een normale menstruatie maar het word vaak verward met elkaar

17 dagen geleden

Reactie op Emmy2002

Ik heb gelezen dat dit heel normaal is! 😊 Wanneer het eitje innesteld, kan ...
Ja dat heb ik idd ook wel gelezen! Maar dan is het vaak voor je nod en bij mij was het een dag later! En eerder nooit gehad! Maar moet maar geduldig wachten tot de echo.

17 dagen geleden

Reactie op Sharon1301

Iedere zwangerschap toch anders! als je het zeker wilt weten even dokter be ...
Dat is waar! Ja zouden ze dat zomaar doen? Kan opzich de vk ook prima bellen voor een eerdere echo. Maar wil eigenlijk netjes wachten, maar soms wordt je gel vanjezelf

17 dagen geleden

Reactie op Mathildabl1998

Dat is waar! Ja zouden ze dat zomaar doen? Kan opzich de vk ook prima bell ...
Jaa als je dokter belt is dat geen probleem!