25 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op LemonTree

Ik gebruikt de progesteroncreme van dr John Lee..heet geloof ik ook progest ...
Gefeliciteerd! Heel spannend inderdaad, hopen op het beste馃グ hoelang is jou cyclus? Die van mij is rond de 24 dagen met een ltfase van 11 dagen. Vorige zwangerschap testen ik ook positief op 3 weken en 2 dagen zou nu op 3 weken zitten dus ben nog net te vroeg om te testen. Fijne vakantie!

9 dagen geleden

Hier zwanger na icsi, dus gebruik 3x per dag 200mg op advies van het ziekenhuis. Daar mag ik na de echo mee stoppen als het goed is.

7 dagen geleden

Hi dames. Ik heb vorige maand een miskraam gehad bij 5weken. Natuurlijk heb ik geen idee wat de reden is, maar ik blijk nu alweer zwanger te zijn. Zou ik gewoon progesteroncreme kunnen gebruiken voor de zekerheid? Of dien ik eerst m鈥檔 waardes van progesteron te laten testen? En als je die cr猫me gebruikt, hoe veel en waar smeer je het?

7 dagen geleden

Reactie op Steph24

Gefeliciteerd! Heel spannend inderdaad, hopen op het beste馃グ hoelang is jou ...
Ik heb een hele normale cyclus van 28 dagen en geen verkorte lf. Echter ben ik vorig jaar heel ziek geweest en heb 8mnd prednison geslikt. Ik ben weer fit en gezond (was auto immuunreactie op corona), alleen als laatste komt blijkbaar pas je hormonale huishouding op orde. Progesteron raakt als eerste op als je lichaam veel cortisol aanmaakt (ik had veel zenuwpijn). Dat is bij mij vermoedelijk de reden van het progesteron tekort. We hebben al een gezonde zoon van 2,5 jaar, waar we heel heel gelukkig mee zijn 馃┓ We hopen dat het ons nog een keer gegund is.

7 dagen geleden

Reactie op Steph24

Gefeliciteerd! Heel spannend inderdaad, hopen op het beste馃グ hoelang is jou ...
Ik was te vroeg! Ik duim met je mee en kom hier even checken de komende dagen. Spannend!!