156 Reacties

één maand geleden

Ja, hier weer zwanger na 5 miskramen. Zo spannend.

één maand geleden

Reactie op lJw.

Ja, hier weer zwanger na 5 miskramen. Zo spannend.
Oh jeetje dat zijn er wel heel veel! Wat heftig zeg! Hopelijk gaat het de 6e keer wel goed! 🤞🏻🍀

één maand geleden

Hier ook zwanger vandaag positief getest op 11 dpo, miskraam in juni gehad..

één maand geleden

Ik voeg me graag aan deze topic toe :) Onze eerste is van februari 2023. In augustus een miskraam gehad en nu opnieuw zwanger.

één maand geleden

Erg herkenbaar. Ik heb een zoontje van anderhalf, maar begin juli met 9 weken een miskraam gehad. Waar ik eerst erg onbezorgd was, mis ik het nu wel dat ik nu geen onbevangen eerste trimester meer zal ervaren. Ondanks dat ik er wel een positief gevoel over heb, speelt het toch in je achterhoofd.

één maand geleden

Ik sluit graag aan. Was begin dit jaar zwanger van ons eerste mini mensje en toen bleek er uit de Nipt dat ik het parvo virus in de eerste drie maanden had opgepikt. Dit resulteerde in een miskraam na 11 weken. Ondanks dat ik dan nu antistoffen zou hebben, vind ik deze nieuwe zwangerschap toch wel heel erg spannend.. Blij met deze groep ♥️

één maand geleden

hier hetzelfde vorige maand een miskraam gehad met 5,6w en eergisteren positief getest, de angst dat het misgaat is indd iets wat door je hoofd blijft spoken helaas 🥲 Maar ik heb er dit keer een goed gevoel over 🙏

één maand geleden

Ik heb 2 miskramen gehad in mei met 8 weken en begin augustus een vroege miskraam. We hebben al wel een zoontje van 2 jaar 🍀hopelijk gaat deze keer alles goed!!

één maand geleden

Begin januari missed abortion gehad, nu eindelijk weer een positieve test in handen! Hopelijk kan ik de gedachtes dat het fout gaat een beetje los laten! Fijn om in deze groep te zitten 💕

één maand geleden

Is dit genoeg oploop? Van boven naar beneden 10/11/12 dpo. Erg onzeker na 5 miskramen.

één maand geleden

Zwanger na miskraam ook! Of nouja ik denk zwanger heb veel testen gedaan paar positief paar negatief zo raar en stressvol

één maand geleden

Hier ook helaas 2 miskramen gehad hiervoor. Nu hopen op het beste ❤️ Ik heb constant onderbuik “pijn”, hoe ervaren jullie dat? Ik ben nu steeds heel angstig

één maand geleden

Reactie op Fleeeuurrr

Hier ook helaas 2 miskramen gehad hiervoor. Nu hopen op het beste ❤️ Ik heb ...
Ja ik dus ook heb hele dag al krampen en ben gewoon elke keer bang om naar het toilet gegaan..🥲

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

Ja ik dus ook heb hele dag al krampen en ben gewoon elke keer bang om naar ...
Eng blijft het toch hè… hoeveel weken ben je nu?

één maand geleden

Reactie op Fleeeuurrr

Hier ook helaas 2 miskramen gehad hiervoor. Nu hopen op het beste ❤️ Ik heb ...
Die onderbuikpijn herken ik wel. Weet uit ervaring dat het vrij normaal is tijdens een zwangerschap, kan de groeiende baarmoeder zijn en/of je darmen 🥹 Maar kan inderdaad ook een teken zijn van beginnende miskraam… Bij mn miskraam merkte ik vooral op dat de krampen amper afnemen en alleen maar erger werden. Dat was bij mij het verschil. Maar is lastig aanvoelen hè…. Wat is nou normaal…

één maand geleden

Reactie op Fleeeuurrr

Eng blijft het toch hè… hoeveel weken ben je nu?
4,3w maar ik denk dat ik iets korter zwanger ben en jij?

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

4,3w maar ik denk dat ik iets korter zwanger ben en jij?
Okee, ik ben 3,5w ! Dus echt nog heel pril, hoop dat de ongesteldheid niet doorzet woensdag

één maand geleden

Reactie op Marelena

Die onderbuikpijn herken ik wel. Weet uit ervaring dat het vrij normaal is ...
Wat is nou normaal inderdaad, dat is steeds de vraag wat je dan stelt voor jezelf. En ik denk dat vele dit hebben

één maand geleden

Reactie op Fleeeuurrr

Okee, ik ben 3,5w ! Dus echt nog heel pril, hoop dat de ongesteldheid niet ...
ah okee het blijven echt zenuwslopende weken pff pijn elk pijntje denk ik gelijk ht is weer mis

één maand geleden

Hoi dames Ik sluit me ook aan. Afgelopen juni een mk gehad bij m’n eerste zwangerschap. Vanmorgen een positieve test in handen. Laten we hopen op een mooie afloop. Veel sterkte met de gemixte gevoelens, we zijn er voor elkaar 💜