156 Reacties

22 dagen geleden

Hoe gaat het met jullie en het wachten tot de echo? Ik vind het zo spannend. Had vorige keer bij de mk al bloedverlies bij dit termijn, dat is tot nu toe nog uitgebleven. Maar elk toiletbezoek blijft spannend. Ik wil positief blijven, maar ik blijf bang dat het weer misgaat

22 dagen geleden

Reactie op Jannie101

Ik heb sinds vanochtend lichtroze bloedverlies en menstruatieachtige krampe ...
Oh wat zenuwslopend weer, vreselijk 🥺 Heb je al contact opgenomen met je vk?

22 dagen geleden

Hi dames, Ik heb in juni een miskraam gehad met 6+5. Toen een mislukte iui poging. Nu de laatste poging gehad en mijn testen van de kruidvat liepen niet op. Clearblue gaf wel duidelijk een +. Ik heb vandaag bloed geprikt om mijn HCG waarden te bepalen want ik ben zo onzeker 🤞🏻

22 dagen geleden

Reactie op lJw.

Oh 😢 herken je het van je vorige mk?
Vooral dat ik me anders voelde. Gelijk een stuk minder zwanger, en dat was voordat ik het bloed had gezien in het toilet. Het is trouwens inmiddels door gezet naar echt een miskraam 😥 opbouw is een stuk sneller dit keer, meer gewoon als ongesteld worden, maar gelukkig wel minder heftig. Vorige keer was ook pas met 9 weken.

22 dagen geleden

Reactie op Jannie101

Vooral dat ik me anders voelde. Gelijk een stuk minder zwanger, en dat was ...
Wat verschrikkelijk voor je, veel sterkte 💜

22 dagen geleden

Misschien is er hier iemand die mij kan helpen. Ik word niks wijzer van internet namelijk. Ik heb op 24 Augustus helaas een miskraam gehad en afgelopen vrijdag een positieve test in handen. Ik heb nog geen menstuatie gehad in de tussen tijd. Hoe moet ik nu berekenen hoelang ik ongeveer zwanger ben? Iemand die dit weet? Liefs. ❤️

22 dagen geleden

Ach wat vervelend! Wel fijn dat je weer zo snel zwanger bent geraakt. Al is het nu extra spannend. Hier hetzelfde, in juni een miskraam gehad en afgelopen vrijdag positief. Vind het ook extra spannend. We zijn nu wel voorzichtiger met blij zijn, omdat je toch weet dat het ook fout kan gaan. Hopelijk kunnen we snel een vroege echo krijgen, om de grootste spanning eraf te halen. Maar we zijn weer zwanger, dat is al heel wat en wie zegt dat het nu ook fout gaat? 🍀🍀 een beetje positiviteit is wel belangrijker! Stres is ook niet goed voor de baby!

22 dagen geleden

Reactie op Malissa ❤️

Misschien is er hier iemand die mij kan helpen. Ik word niks wijzer van int ...
Bij mij was dag 1 bloeding van miskraam gelijk aan dag 1 van mijn menstruatie. Ik weet natuurlijk niet hoe jou miskraam op gang is gekomen. Meestal mag je ook een vroege echo na een miskraam, zodat ze het beter kunnen inschatten. Maar meestal ben je wel 3-4 weken zwanger bij een positieve test. Ik teste 11 dpo pas positief en ervoor nog negatief met een early test.

22 dagen geleden

Reactie op Nona91

Bij mij was dag 1 bloeding van miskraam gelijk aan dag 1 van mijn menstruat ...
Ik was op 17 augustus 1 dag overtijd en toen gelijk getest en het was positief en helaas op 24ste de miskraam gehad. Ja als ik er vanuit ga dat de eisprong is geweest 20 dagen na de miskraam wat op internet staat is dat 13sept geweest en ik heb dus 27ste positief getest op dan 14Dpo

22 dagen geleden

Oh ik vind het zo fijn iedereens verhaal te lezen, dat je niet de enige bent die dit meemaakt ♥️ Ik ben nu 5+3 na een missed abortion in juli. Gisteren pas positief getest na een enorm positieve ovulatie test.. oeps vorige week dus niet ongesteld maar een mega bloeding. Wel echt dikke knal testen nu. Vandaag weer roze afscheiding, het vertrouwen is ver te zoeken zullen we maar zeggen😅 Het voelt ook anders dan de vorige x, niet dat dat wat zegt. Sterkte iedereen!❤️‍🩹

22 dagen geleden

Ik heb in juni een miskraam gehad dat uiteindelijk een bbz bleek te zijn. Eerste ronde dat we mochten proberen gelijk zwanger en zit nu op 4+4. Net met afvegen wat lichtroze bloedverlies. Ik weet dat dit niks hoeft te betekenen dus kan het rationeel wel verklaren, alleen emotioneel doet het wel wat met me. Ik hoop dat dit niet door gaat zetten 🤞🏻

21 dagen geleden

Reactie op Malissa ❤️

Misschien is er hier iemand die mij kan helpen. Ik word niks wijzer van int ...
24 augustus moet je rekenen als je eerste dag van je menstruatie. Alleen door de miskraam heb je wss wel later je ovaluatie gehad dan normaal, dus als je vanaf 24 aug gaat rekenen dan lijk je wss verder zwanger dan je eigenlijk bent. Eerste echo zal pas echt termijn kunnen bepalen! 🍀

21 dagen geleden

Reactie op Ptt91

Ik heb in juni een miskraam gehad dat uiteindelijk een bbz bleek te zijn. E ...
Het heeft helaas doorgezet😢

21 dagen geleden

Reactie op Marelena

24 augustus moet je rekenen als je eerste dag van je menstruatie. Alleen do ...
Thank you. 😘

21 dagen geleden

Reactie op Ptt91

Het heeft helaas doorgezet😢
Shit!!!! Dikke knuffel 🩷

21 dagen geleden

Reactie op Ptt91

Het heeft helaas doorgezet😢
Bah…. Sterkte! 💔😘

21 dagen geleden

Reactie op Ptt91

Het heeft helaas doorgezet😢
Wat verschrikkelijk voor je 🥺 heel veel sterkte en kracht 💜

21 dagen geleden

Reactie op Ptt91

Het heeft helaas doorgezet😢
Hè verdrietig! Dikke knuffel! 💔

21 dagen geleden

Reactie op Ptt91

Het heeft helaas doorgezet😢
Wat vreselijk! Sterkte🤍

20 dagen geleden

Wat fijn dat deze groep er is. De reden is natuurlijk helemaal niet fijn, maar ik herken mij zo in jullie verhalen. Ik ben nu 4+6 en vorige keer kreeg ik met 5 weken de miskraam. Ik vond het ontzettend heftig, zowel fysiek als mentaal. Ik probeer mezelf nu rustig te houden (geen zwangerschapstesten meer te doen, niet achter iedere seconde dat ik niets voor iets te zoeken), maar ik vind het erg lastig. 17 okt hebben we de 1e vitaliteitsecho met precies 7 weken. Worden nog hele lange 2 weken.. Voor jullie ook allemaal sterkte met deze wachtweken tot de 1e echo ❤️