156 Reacties

20 dagen geleden

Hi lieve dames, Wat een hoop herkenbare verhalen, helaas, maar wat fijn dat deze groep er is. Ik heb het afgelopen jaar ook miskramen gehad met 5 en 9 weken. 23 sept enen positieve test in handen maar het gevoel is ook bij mij toch erg dubbel. Ik probeer me geen zorgen te maken maar de spanning zit er toch.. Nu nog drie weken aftellen tot de eerste echo! (Kon helaas niet eerder omdat ik nog een weekje weg ben voor werk... Nagelbijten!) Succes allemaal 😘

20 dagen geleden

Ik sluit hier ook aan 😊 Ik heb in mei een MA gehad met 10,5 week, vruchtje was toen al een week overleden helaas. Sindsdien hele rare cycli. 2 rondes geleden gestart met maca en toen begon het weer een beetje normaal te lopen. Ik heb het idee dat toen het laatste beetje restweefsel van de MA is losgekomen, want nu dus zwanger. Vandaag 10 dpo! Ik merk wel heel erg dat ik er weinig vertrouwen in heb. Ik ben niet mega enthousiast en ga er nu een beetje in met ‘ik zie wel hoe het loopt’. Hier baal ik van, want de wens is wel heel groot.. hebben meer mensen dit?

20 dagen geleden

Reactie op mave94

Ik sluit hier ook aan 😊 Ik heb in mei een MA gehad met 10,5 week, vruchtje ...
Ik had dit ook.. toen las ik een keer een reactie van iemand die zei, geniet er vollop van want er is genoeg tijd om niet blij te zijn zodra het misgaat dus zolang het goed gaat vooral blij zijn :)

20 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Ik had dit ook.. toen las ik een keer een reactie van iemand die zei, genie ...
Mooie gedachte! En klopt ook helemaal, dankjewel💕

20 dagen geleden

Vandaag 11 dpo en best een duidelijke lijn. Sinds gister menstruatiepijn en heeeel licht roze bloedverlies. Begin direct weer onzeker te worden!

20 dagen geleden

Reactie op lJw.

Ja, hier weer zwanger na 5 miskramen. Zo spannend.
Ik ook💖 wanneer heb je de eerste echo?

20 dagen geleden

Vannacht en vanmorgen op 9 dpo een voorzichtige positieve test. Juli ma gehad. Nu pas 3 weken en 2 dagen dus zooo enorm pril! Ergens voelt het nu goed maar toch enorm spannend. Vorige keer wilde ik ook zsm vk afspraak e.d. maar nu heb ik zo iets van ik wacht nog wel een weekje eerst kijken of de menstruatie echt uitblijft ofzo? 🤷🏼‍♀️

20 dagen geleden

Reactie op Jannie101

Vooral dat ik me anders voelde. Gelijk een stuk minder zwanger, en dat was ...
Jemig sterkte 🥺😔

20 dagen geleden

Ik sluit me ook graag aan bij deze groep, in maart 2022 een miskraam gehad bij 6 weken, in april 2024 raakte ik opnieuw zwanger helaas had ik een missed abortion met 9 weken (juni 2024) nu na 4 maanden, vanmorgen opnieuw een positieve zwangerschapstest, ontzettend blij maar ook wel erg bang op het moment.

19 dagen geleden

Ik snap je helemaal. Ik heb afgelopen maart een missed abortion gehad. Heb een heel traject moeten doorlopen om een miskraam op te wekken 😩 hartje heeft nooit geklopt en er was een leeg vruchtzakje. Ik ben super bang voor mn eerste echo, ik hoop zo dat die goed is. Dat zal al een overwinning zijn.... maar het maak je super bewust dat het mis kan gaan 😔

19 dagen geleden

Reactie op xxAMMiEE

Ik snap je helemaal. Ik heb afgelopen maart een missed abortion gehad. Heb ...
Ja dit had ik ook. Nog een mislukte echo op 7 weken en bij 8 geen kloppend hartje. Al idd vanaf 5-6 weken. Zit nu al in de agenda te kijken wat handig is met andere afspraken voor die echo 🥺🥺🥺🥺

19 dagen geleden

Zijn er dames in deze groep die naast de mk ook een voldragen zwangerschap hebben gehad? Zo ja, voelden jullie aan dat het mis zat of kwam het uit het niets? Ik zit net als velen van jullie in spanning te wachten op de 1e echo. Bij m’n vorige, tevens eerste, zwangerschap was ik helaas nooit zo ver gekomen

19 dagen geleden

Reactie op VWJ

Zijn er dames in deze groep die naast de mk ook een voldragen zwangerschap ...
Ik heb twee voldragen zwangerschappen gehad. In maart ons ongeboren zoontje verloren en de vorige cyclus was een biochemische zwangerschap. En meteen weer raak dus. De zwangerschap van ons overleden zoontje voelde niet goed. En dat bleek idd helaas ook zo te zijn. De vroege MK ruim een maand geleden: daar was ik ook niet gerust op. Vrouwen en intuïtie. Deze zwangerschap voelt anders. Maandag de eerste echo met 6 weken en 1 dag. Hoe voelt deze zwangerschap voor jou? En is er verschil met toen het uitmondde in een mk ?

18 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Ik heb twee voldragen zwangerschappen gehad. In maart ons ongeboren zoontje ...
Bedankt voor het delen van je verhaal! Denk oprecht dat intuïtie veel betekent. Deze zwangerschap voelt ook beter dan de vorige, voel me mentaal rustiger al blijft de kans op een mk rondspoken. Nu nog geen bloedverlies gehad (wat ik hiervoor in week 4 en 6 had), dus denk dat dat ook wel helpt. Verder zo nu en dan wat misselijkheid wat ik bij de 1e keer ook nooit had gevoeld. Laten we hopen op een mooie zwangerschap 🥰

18 dagen geleden

Reactie op VWJ

Zijn er dames in deze groep die naast de mk ook een voldragen zwangerschap ...
Ik heb een kindje van 2 en afgelopen mei m’n miskraam gehad. Ik had bij m’n eerste heel erg het gevoel dat het mis zou gaan, veel pretecho’s gedaan toen ook, maar dit ging niet mis. Bij m’n tweede zwangerschap liet ik dit wat meer los, onder het mom van vertrouwen hebben in m’n lichaam 😅 Toen dus de MA, dus toen even weinig vertrouwen gehad in m’n lichaam haha. En nu sta ik er in met ik zie wel hoe het loopt, ik denk dat dit voor mij nu de beste instelling is. Vertrouwen op m’n intuïtie kan ik in ieder geval niet 🤣

18 dagen geleden

Phoe net toch maar alvast de afspraken met vk ingepland. En merk dat ik er meteen stress van heb en spannend vind omdat dat natuurlijk het moment was dat we er achterkwamen dat het niet goed zat de vorige keer…. Nu wel heel bewust afspraken in de ochtend. Want vorige x bij 7 weken konden ze het niet goed zien omdat mijn darmen door het beeld bleven dansen. Anders hadden we dan waarschijnlijk al geweten dat het niet goed zat. Nu moesten we nog een week wachten om bij 8 weken te horen te krijgen dat het niet goed zat. Eerste afspraak staat nu 31 okt. Dan ben ik volgens mijn laatste menstruatie berekening 7+ 2 dagen. Tot nu toe was ik wel vrij relaxed maar nu…….

17 dagen geleden

Heel herkenbaar hoor! Ik heb afgelopen juni een miskraam gehad bij 12 weken en ben er gisteren achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Ben natuurlijk heel blij maar ook ontzettend bang dat het weer mis zal gaan.. Probeer wel zo positief mogelijk te blijven en vertrouwen te hebben in m'n lichaam 🍀🤞🏼

16 dagen geleden

Hier ook weer positief getest op 11 dpo na 4 miskramen vanaf november vorig jaar. Dit is de 5e zwangerschap in een jaar tijd

16 dagen geleden

Reactie op MK-89

Hier ook weer positief getest op 11 dpo na 4 miskramen vanaf november vorig ...
Wat geweldig om jou hier ook weer tegen te komen! Voorzichtig gefeliciteerd en laten we hopen op een mooie zwangerschap 💜

16 dagen geleden

Hier ook na twee miskramen. Een van 15 weken eind mei bevallen. Meteen de maand daarna zwanger en helaas ook miskraam. Nu deze test op mijn NOD dag… vind het heel spannend, vooral dat ik blijkbaar niet op 4 weken zit en de lichte streep.