156 Reacties

16 dagen geleden

Vandaag toch noch een testje gedaan 1 dag na NOD. Vanaf vorige week zaterdag test ik positief🙂 Helaas 3 vroege miskramen gehad, hopen op een goede zwangerschap dit keer🤞🏻🤗

16 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat geweldig om jou hier ook weer tegen te komen! Voorzichtig gefeliciteerd ...
Dankjewel, superlief!! Ik duim voor ons allebei 🍀

16 dagen geleden

Reactie op VWJ

Zijn er dames in deze groep die naast de mk ook een voldragen zwangerschap ...
Ja, m’n eerste zwangerschap was helemaal goed en een gezond zoontje van nu 21 maanden. Afgelopen juni en afgelopen vrijdag een miskraam gehad. VK zegt dat dit gewoon dikke pech is. Hoe snel ik voelde dat ik zwanger was, zo snel voelde ik ook dat het mis zat. Hopelijk de komende maanden meer geluk!🍀

16 dagen geleden

Reactie op VWJ

Zijn er dames in deze groep die naast de mk ook een voldragen zwangerschap ...
Ik heb 2 gezonde dochters. Ik kreeg daarna dus de miskramen.. tot nu toe dus geen voldragen zwangerschappen meer gehad na de miskramen. Maar voor mijn dochters dus nooit miskramen gehad 🤷🏼‍♀️

16 dagen geleden

Reactie op VWJ

Zijn er dames in deze groep die naast de mk ook een voldragen zwangerschap ...
Ja. Ik heb een miskraam gehad en daarna een dochter gekregen. Ze is nu 1,5 en wouden gaan voor een 2e kindje. Ook weer een miskraam gekregen en nu net weer zwanger. Ook nu neemt de spanning weer gigantisch toe. Was even vergeten hoe erg die spannend altijd was na een miskraam 😑

16 dagen geleden

Hier vorig jaar in maart een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, was kantje boord en ze hebben mijn rechter eileider verwijderd. Dit jaar in maart opnieuw zwanger, kloppend hartje een aantal keer gezien en bij 11 weken geen hartactie meer. Nu opnieuw zwanger. Morgen 4+5 en ik vind het echt mega spannend!

16 dagen geleden

Reactie op VWJ

Zijn er dames in deze groep die naast de mk ook een voldragen zwangerschap ...
Hoi Ik heb 3 voldragen zwangerschappen gehad. Twee oudste was volledig zorgeloos. Jongste was tweeling waarvan eentje buitenbaarmoederlijk..mijn dochter uiteindelijk niks van gemerkt en gezond ter wereld gekomen ondanks operatie. Laatste zwangerschap in 2022 was een vervroegde miskraam Ik voelde me niet zwanger, mijn testen bleven licht en mijn hcg groeide niet echt heel hard..ik voelde toen al dat het uiteindelijk niks werd..het werd ook een miskraam waar ik ook geen kramp of buikpijn bij hebt gehad. In 2019 met 15 weken geen hartactiviteit meer. (Navelstreng zat gedraaid om lichaam) Ik had vanaf het begin al moeite met de zwangerschap.. Voelde me belabberd, de echo's waren zo onzeker (weinig beweging of ik zag niks, de echo beleving was zo anders bij mijn dochters) Ik was in die periode niet heel gelukkig, Ik trok me toen ook vaak terug (slapen op de bank etc). Las ook veel 'horror' verhalen over miskramen e.d. Achteraf was het misschien een voorgevoel of intuïtie. De inleiding en nasleep was erg emotioneel en heftig maar ook weer heel erg mooi en sereen. Daarna kon ik het maar moeilijk loslaten en wilde heel graag een vierde. We hebben het toen echt geprobeerd maar zonder resultaat. Moet zeggen dat ik er nu heel nuchter en relax in sta. Weet dat het nog alle kanten op kan gaan. Misschien is het ook zelfverdediging maar laat vooral het lot beslissen en als het zo had moeten zijn dan zijn we trotse ouders in juni 2025. Tot die tijd probeer ik mezelf niet gek te maken. Neemt niet weg dat ik het wel spannend vind hoor.

16 dagen geleden

Reactie op crky

Hier vorig jaar in maart een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, was ...
Ah hier ook mijn eileider moeten verwijderen..ik was tegelijk ook zwanger van de jongste. Ze dachten bij mij mijn blindedarm. Toen ik direct werd opgenomen gelijk richting het o.k. ik wist daarna pas toen ze alles al hadden verwijderd dat het er twee waren. Hier helaas ook meegemaakt in later stadium geen hartactiviteit meer. Blijft het toch spannend he? Mag jij extra vroeg een echo? Blijf duimen voor iedereen hier!

15 dagen geleden

Heb 1 miskraam gehad. Vanaf moment dat ik de test deed voelde het al onzeker. Een echo zonder hartslag bevestigde dat helaas. Daarna in verwachting geraakt van mijn zoontje. Het voelde al anders toen ik die test deed. Had kwaaltjes en al snel het gevoel dit zou wel eens goed kunnen komen. Ook tijdens die zwangerschap wel eens angstig geweest zeker in het begin. Nu ben ik 5 weken zwanger. De test voelde goed maar weinig kwaaltjes. Dat maakt mij onzeker. Over 2 weken een 1ste echo ben heel benieuwd voelt niet perse slecht maar ook niet goed. Blijft spannend die onzekerheid in een zwangerschap.

13 dagen geleden

Hier ook weer zwanger na een miskraam in juli ❤️

11 dagen geleden

Vandaag zit ik op het termijn waarop ik de vorige keer mijn mk had. Tot nu toe geen krampen en bloedverlies dus ik heb hoop dat we de termijnecho (aankomende dinsdag) nu wel gaan halen 🙏🏻

11 dagen geleden

Reactie op VWJ

Vandaag zit ik op het termijn waarop ik de vorige keer mijn mk had. Tot nu ...
Wat fijn!!!! Hopelijk geeft dit ook wat rust ❤️

11 dagen geleden

Reactie op VWJ

Vandaag zit ik op het termijn waarop ik de vorige keer mijn mk had. Tot nu ...
Wat fijn! 🍀

11 dagen geleden

Gats gats nee ik kan dit niet nog een keer… sowieso wacht ik al met weer testen, want zondag heel licht positief en dinsdag nog steeds heel heel licht positief. Zondag wil ik pas weer testen… maar nu net na het vrijen een beetje bloedverlies… Kan iemand me please vertellen dat het ook gewoon het vrijen kan zijn? Ik heb gewoon geen goede ervaring met bloedverlies 😓

11 dagen geleden

Reactie op elisabethMC7

Gats gats nee ik kan dit niet nog een keer… sowieso wacht ik al met weer t ...
Het zou zeker daardoor kunnen komen, het is allemaal beter doorbloed daar beneden. Verder geen last van krampen en stolsels?

11 dagen geleden

Reactie op elisabethMC7

Gats gats nee ik kan dit niet nog een keer… sowieso wacht ik al met weer t ...
Dat kan doordat je een betere doorbloeding hebt en hoeft helemaal niets slechts te betekenen ❤️

11 dagen geleden

Vandaag geen goede dag. Hele tijd aan het piekeren of dit wel goed zit ja of nee. Ene moment denk ik van wel en andere moment denk ik, het is al over, dit word weer een miskraam. De aanleiding die ik daar voor heb ik de afscheiding wat soms voelt als een drupje bloed en de krampen links in mn buik😩 Gewoon onbezorgd genieten van een zwangerschap na een miskraam(miskramen) zit er niet meer in!

10 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Vandaag geen goede dag. Hele tijd aan het piekeren of dit wel goed zit ja o ...
Och zo erg herkenbaar wat jij schrijft! Vooral elke keer het gevoel hebben van bloedverlies. Ik kon gisteravond ook moeilijk in slaap vallen, een totaaaal zenuwachtig gevoel overvalt mij dan. Zo bang dat er dit keer een leeg vruchtzakje of zo te zien is op de echo, want die heb ik nog niet gehad.. kan de tijd wel voorruit kijken 😫

10 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Vandaag geen goede dag. Hele tijd aan het piekeren of dit wel goed zit ja o ...
💜

10 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Vandaag geen goede dag. Hele tijd aan het piekeren of dit wel goed zit ja o ...
Precies hetzelfde hier!😞