158 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op MK-89

Och zo erg herkenbaar wat jij schrijft! Vooral elke keer het gevoel hebben ...
Erg he! Het is verschrikkelijk. En je weet dat je niet zo onzeker moet zijn omdat dat ook niet goed is voor je Gestel. Maar toch lukt het niet om continu vrolijk te zijn....

10 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Erg he! Het is verschrikkelijk. En je weet dat je niet zo onzeker moet zijn ...
Die onzekerheid wordt geloof ik ook enorm gevoed door de hormonen 😅😅 Zou zo fijn zijn als er een overduidelijk seintje is van “hey alles goed hier! No worries”

10 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Die onzekerheid wordt geloof ik ook enorm gevoed door de hormonen 😅😅 Zou ...
Yep. Maar dat gevoel kreeg ik pas toen ik de vorige keer mijn dochter voelde schoppen of bewegen. Dan ging ik er even voor liggen en drukte ik paar keer op mn buik en als ik dan wat voelde wist ik dat het goed was 😅

10 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Vandaag geen goede dag. Hele tijd aan het piekeren of dit wel goed zit ja o ...
Herkenbaar! Zo veel spanning. Hier ook rollercoaster deze ochtend… Want een week na eerste test zelfs een mindere streep hebben en bruin bloedverlies.. dus ik lag al een uur te janken dat miskraam wordt ( voor de derde keer). Maar toen ging ik toch nog Kruidvat test doen ipv action en die streep is nog best duidelijk. VK zei; dit verandert de boel misschien nog wel wat. Hopen dat het bloeden echt alleen van het vrijen komt 😓🙏🏻🙏🏻🙏🏻 maar wil ook niet teveel hopen. Maandag bloedonderzoek voor hcg

10 dagen geleden

Reactie op elisabethMC7

Herkenbaar! Zo veel spanning. Hier ook rollercoaster deze ochtend… Want e ...
Spannende tijd ook voor jou! Ik heb net toch maar een weken test gedaan en die is van 1-2 opgelopen naar 2-3! Bruin bloedverlies is gelukkig onschukdiger dan rood Knuffel voor jou🥰

10 dagen geleden

Hier weer zwanger na een miskraam eind augustus 💕. Nu 5+4 weken zwanger en als ik eerlijk ben aardig onzeker. Vooral door de miskraam en doordat ik sinds de positieve zwangerschapstest licht bruin bloedverlies heb. Door omstandigheden vandaag een echo gehad en een zelfs al een hartje horen kloppen 🍀.

10 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Hier weer zwanger na een miskraam eind augustus 💕. Nu 5+4 weken zwanger ...
Wat bijzonder dat het hartje nu al zichtbaar klopte 😍 hele fijne zwangerschap gewenst

10 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat bijzonder dat het hartje nu al zichtbaar klopte 😍 hele fijne zwangersc ...
Heel erg bedankt voor je lieve reactie 💕. Ik zie dat het voor jou ook je eerste kindje wordt. Jij ook een hele fijne zwangerschap toegewenst ❤️

10 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Heel erg bedankt voor je lieve reactie 💕. Ik zie dat het voor jou ook je e ...
Wat lief van je 🥰 dankjewel 🙏🏻

10 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Hier weer zwanger na een miskraam eind augustus 💕. Nu 5+4 weken zwanger ...
Ooohh wat snel al!!! 😍🥰 wat fijn hopelijk geeft dat ook wat rust

10 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ooohh wat snel al!!! 😍🥰 wat fijn hopelijk geeft dat ook wat rust
Lief! Afgelopen 1,5 week waren behoorlijk stressvol. Het geeft echt nu veel meer rust ☺️.

10 dagen geleden

Reactie op JvDVp

Ik sluit me ook graag aan bij deze groep, in maart 2022 een miskraam gehad ...
Precies mijn verhaal… ook in juni dit jaar een missed abortion gehad met 9 weken. En nu een positieve test, maar wat een onzekerheid. Ik begrijp je helemaal…

10 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Lief! Afgelopen 1,5 week waren behoorlijk stressvol. Het geeft echt nu veel ...
Dat snap ik heel goed ja…. Ik moet nog wachten tot 31 okt 😅😅 Ergens vind ik het heel vervelend dat ik weer zo vroeg al wist dat ik zwanger was. Dag 22 van mijn cyclus al 🙈 Dus ja…… nog even geduld. Maar ondanks dat weinig kwaaltjes ook onzeker maakt voel ik me wel goed en energie wat het weer stuk beter maakt

9 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Dat snap ik heel goed ja…. Ik moet nog wachten tot 31 okt 😅😅 Ergens vind ...
Oh wauw, zo vroeg al! De dagen tot de echo voelen echt als de langste dagen ever. Ik wens je een hele fijne zwangerschap en een mooie echo toe 🍀☺️

9 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Oh wauw, zo vroeg al! De dagen tot de echo voelen echt als de langste dagen ...
Ja ik heb na de miskraam cyclus vann23-24 dagen dus 1 dag vroeger getest maar 🙃 En merkte al 3 dagen krampen dus dacht heyyyy dat herken ik. Dankjewel 🙏🏼🙏🏼 Dat hoop ik voor ons allemaal dat het nu gegund is

7 dagen geleden

Hier hetzelfde verhaal! Ik heb op 16 september een miskraam gehad bij 5 weken. Ik blijk nu alweer zwanger te zijn. Het maakt me onzeker en m’n partner en ik staan er dus erg nuchter in. Het kan alle kanten opgaan. Maar goed ik probeer wel positief te blijven ☺️

6 dagen geleden

Dag allemaal ik onderga nu wss een aankomende miskraam bij 5+4 weken helaas . Mag ik jullie ervaringen hoe nu verder hoe weet je straks je cycles weer en hoe vruchtbaar ben je nou hierna?

6 dagen geleden

Ik moet morgen opnieuw bloed prikken mijn bloed was zondag 866 gisteren 960 vanaf vandaag eeer wat licht rood bloed verlies maar voor namelijk oud bloed

6 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal ik onderga nu wss een aankomende miskraam bij 5+4 weken helaas ...
Wat vreselijk voor je 😞 ik heb een mk gehad bij 6+3 en nu 7+1 zwanger. je mag me zeker een PB sturen 💜

6 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat vreselijk voor je 😞 ik heb een mk gehad bij 6+3 en nu 7+1 zwanger. je ...
Ga ik doen dankje