158 Reacties

één dag geleden

Reactie op Jannie101

Hoeveel tijd zat er bij jou tussen start van je miskraam en de positieve te ...
Ik heb precies hetzelfde gehad op 30 augustus mijn miskraam, 18 september mijn ovulatie en 28 september mijn eerste hele lichte streepje! Inmiddels bijna 7 weken zwanger ✨

één dag geleden

Nog een week tot de echo en man wordt zo bang af en toe. De bingo kaart voelt nog niet vol dus ben heel bang voor een leeg vruchtzakje of zo dit keer

één dag geleden

Reactie op MK-89

Nog een week tot de echo en man wordt zo bang af en toe. De bingo kaart voe ...
Ben hier ook erg bang voor inderdaad. Ben al ruim 2 weken aan het aftellen naar de echo, inmiddels nog 6 dagen. En toch weet ik dat dit me ook niet gerust gaat stellen. Want vorige keer ook een goede echo met 7 weken. Wat een rollercoaster hè 😮‍💨

één dag geleden

Reactie op Mylène94

Ik heb precies hetzelfde gehad op 30 augustus mijn miskraam, 18 september m ...
Als ik uitga van mijn oorspronkelijke cyclus zou ik morgen ongesteld moeten worden. Als ik vanuit mijn miskraam reken, dan zondag. Ik kon het niet laten en heb toch maar een test gedaan. Voor mijn doen (ben echt tuurstreepjes gewend) vind ik hem al best duidelijk! 🥰

één dag geleden

Hoi lieve dames, Wat een verhalen allemaal. Ik heb het afgelopen jaar 4 miskramen gehad tussen de 5e en de 6e week. Zeker 2 daarvan waren buiten baarmoederlijk en gingen gepaard met veel klachten. Ook na de miskraam nog veel kwaaltjes omdat het zwangerschapsweefsel nog lang in mijn lijf heeft gezeten. Erg vervelend. Ik ben nu 5+4. Mijn test was wel echt direct positief en een duidelijke streep. Bij andere testen moest ik wel even wachten en werd de streep ook niet altijd even donker. Dus ik heb goede hoop. Blijdschap voel ik nog niet echt. Het is er wel, maar het zit nog in de verpakking 😂🤞🏼

één dag geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal ik onderga nu wss een aankomende miskraam bij 5+4 weken helaas ...
Wat verdrietig. Heel veel sterkte ❤️ Het kan wat langer duren voor je volgende menstruatie komt maar bij mij kwam het redelijk snel weer op gang. Ze zeggen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam, maar geen idee hoe dat zit.

één dag geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad nadat wij 28 augustus een miskraam hebben gehad. Ik had verwacht daardoor achteruit gezet te worden maar er was goeie hartactie, het zat op de goeie plek en zag er goed uit. Ik ben zo opgelucht! Daarnaast zijn we 2 dagen naar voren gezet.

één dag geleden

Reactie op mave94

Ben hier ook erg bang voor inderdaad. Ben al ruim 2 weken aan het aftellen ...
Ja precies dat! Ik heb dat wat jij zegt ook.. echo nu met 6.6 en had vorige keer met 7.2 ook goed echo en zelfs bij 9 weken nog

één dag geleden

Op het moment ook nog iets van een griepje er overheen. Volgende week donderdag de eerste echo en ik maak mezelf gek. Door het zielspijn natuurlijk ook weinig afleiding maar wat gaat de tijd toch traag 😔😔 Ik wil inmiddels echt zo graag weten wat er daar binnen afspeelt. Waar ik vorige x van alles voelde steekjes kramp e.d. nu eigenlijk niets wel andere kwaaltjes. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar het maakt het wel spannend 🙈

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal ik onderga nu wss een aankomende miskraam bij 5+4 weken helaas ...
Sterkte!! Hoe kwam je er achter?

18 uur geleden

Even frustraties uit hier, zou maandag 9.15 uur echo hebben. Moet al bij andere praktijk want eigen verloskundige dan vakantie. Nu bellen ze dat ze het moeten verplaatsten. Nu kan het maandag op een andere locatie alleen op een onmogelijke tijd voor ons 😭 dus nu 2 andere afspraken verplaatsten. Na al die miskramen kijk ik hier zo na uit en nu elke keer gezeur om de echo’s. Met opzet ook op die dag gepland omdat ik de rest van de volgende week moet werken…

4 uur geleden

Reactie op MK-89

Even frustraties uit hier, zou maandag 9.15 uur echo hebben. Moet al bij an ...
Super balen. Snap het helemaal !

4 uur geleden

Reactie op MK-89

Ja precies dat! Ik heb dat wat jij zegt ook.. echo nu met 6.6 en had vorige ...
Hopelijk vliegen de weken voorbij tot aan de 13 weken echo. Ik denk dat we dan beiden een beetje kunnen ademen 🤞🏼