6 Reacties

20 dagen geleden

Ah gefeliciteerd! Wij hebben iets soortgelijks meegemaakt. In 2014 bleek het hartje van ons dochtertje tijdens de 20 weken echo niet meer te kloppen. Daarna in 2019 en 2023 twee gezonde jongens gekregen. Beide wel te vroeg geboren, met 33+5 en 35+3.

20 dagen geleden

Reactie op lisa s-e

Ah gefeliciteerd! Wij hebben iets soortgelijks meegemaakt. In 2014 bleek he ...
dankjewel <3, ik heb bij mn vorige zwangerschap met de gynaecoloog afgesproken als ik weer zwanger zou zijn dat ik vanaf 16 weken elke 2 weken ongeveer naar t ziekenhuis moet voor extra controle ( hij zei wel dat het waarschijnlijk echt niet weer gebeurd omdat mijn placenta plotseling los had gelaten maar het kan natuurlijk altijd) lees wel op internet dat ik wel weer wat vroeg kan bevallen. hoe gaat dit dan als je daar wat over kwijt kan? ben super benieuwd

20 dagen geleden

Gefeliciteerd! Bij ons is na de eerste miskraam van 8 weken, was bij de volgende helaas het hartje gestopt met kloppen. Op 13 weken stil geboren. Overleden door parvovirus. Wij zijn nu 5 weken in verwachting en vind het echt enorm spannend. Probeer positief te blijven. Maar soms echt mogelijk. Het vertrouwen zal er weer moeten komen. Hopelijk gaat bij jou ook alles goed 鉂わ笍

20 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

Gefeliciteerd! Bij ons is na de eerste miskraam van 8 weken, was bij de vo ...
dankjewel, jullie ook gefeliciteerd! 馃┓

19 dagen geleden

Hier met 25W bevallen van een overleden kindje al een poosje geleden. Nu 5+1! Een hele onzekere periode die komen gaat..

19 dagen geleden

Reactie op 馃寛 baby

Hier met 25W bevallen van een overleden kindje al een poosje geleden. Nu 5+ ...
aah gefeliciteerd 馃, indd een onzekere periode vindt de eerste weekjes al spannend maar daarna wordt het alleen maar spannender..