8 Reacties

12 dagen geleden

Ik heb 7 weken geleden een miskraam gehad met 6 weken en ben nu weer zwanger. Ik merk inderdaad dat dit spannender is en ikzelf kon er nog niet echt van kan genieten. Eerst de echo afwachten, als die goed is kan ik iets meer genieten denk ik

10 dagen geleden

Ik herken dit heel erg.. met 8 weekjes in mei een miskraam gehad en nu weer 8 weekjes zwanger. Ik kom er nu achter dat ik in mei eigenlijk weinig tot geen klachten heb gehad en nu erg beroerd en vermoeid ben.. dit zorgt voor een fijne bevestiging maar kan denk ik pas genieten na 10/12 weken. Toch probeer ik elke keer vertrouwen er in te hebben en vooral hoop blijven houden dat het deze keer goed gaat. 🍀❤️ gefeliciteerd met de zwangerschap en hopelijk kun je snel wat meer genieten!

10 dagen geleden

Hier ook 5 weken zwanger, juni dit jaar een traumatische miskraam gehad met 9 weken. Durfen niet blij te zijn

9 dagen geleden

Herkenbaar in februari een miskraam gehad en kan nu nog niet blij zijn heb bijna geen klachten of symptomen wat het alleen maar onzekerder maakt voor mij

6 dagen geleden

April dit jaar een vroege miskraam gehad. Hier waren we uitgerekend in Oktober en nu dus sinds een dag een positieve test. Ik merk vooral dat ik nog niet echt blij kan zijn

6 dagen geleden

Hier vanaf november 2023 4 miskramen gehad. 3 spontane met 4,5 en 6 weken en de laatste een missed abortion met 11+3😭 dus totaal geen vertrouwen nog in deze zwangerschap

6 dagen geleden

Zo herkenbaar! In april met bijna 12 weken een miskraam gehad en nu weer inmiddels 6 weken zwanger. Ik zit niet echt nog op die roze wolk en ben vooral heel erg bang. Ik heb vorige week ook een aantal dagen bloedverlies gehad (zonder buikpijn). Nog een week wachten tot een echo. Het is allemaal nog zo onzeker. Het helpt mij wel om tegen mijzelf te zeggen: vandaag ben ik zwanger. En daar ben ik heel dankbaar voor.

6 dagen geleden

Reactie op MK-89

Hier vanaf november 2023 4 miskramen gehad. 3 spontane met 4,5 en 6 weken e ...
Jeetje wat heftig ❤️ hopelijk loopt deze keer alles goed!