92 Reacties

17 dagen geleden

Hoi, ik ben Emma en ik ben 22 jaar. 2 jaar terug onverwachts zwanger geraakt van mijn eerste kindje die nu net een week 1 jaar is! 😊 Nu gepland zwanger van de 2e! Ik ben nu 5 weken + 6 dagen als ik het goed berekend heb 😂

17 dagen geleden

Hoihoi! Hier 34 jaar, zwanger van de tweede, ben nu 4+1. M'n eerste is bijna 2 jaar. Leuk zo'n groepje!

17 dagen geleden

Hoii, ik ben Michelle en ben 23 jaar. Mijn eerste kindje wordt deze maand 3🎉. Ik ben nu 4 weken van de 2e.

17 dagen geleden

HoiHoi, ik ben Roos en ben 27 jaar en in verwachting van mijn tweede kindje en heb een dochtertje van 2🩷 ik ben nu 5+2

17 dagen geleden

Hoi, hoi! Ik ben Victoria, 25 jaar en mijn eerste wordt komende donderdag 1 jaar 😊 Ben nu 5 weken zwanger, spannend allemaal, maar vooral heel leuk! 🥰

17 dagen geleden

Super leuk! Welkom allemaal 🤍

17 dagen geleden

Hi allemaal! Ik ben 27 jaar en heb al een dochter van 9 jaar. Ik denk dat ik rond 8 juni ben uitgerekend. In maart een miskraam gehad en in mei pas gestopt met bloeden na met spoed toen nog naar het ziekenhuis te zijn geweest omdat de bloedingen na twee maanden echt enorm waren .. dus eigelijk nu na 4 maanden is het weer raak geweest! 😊

17 dagen geleden

Hoi, ik ben Eva, 31 jaar en bewust alleenstaande mama van een zoon van 2,5. Nu 5 weken zwanger van de tweede 🥰

17 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Hoi, hoi! Ik ben Victoria, 25 jaar en mijn eerste wordt komende donderdag 1 ...
Hey! Hier ook 25 zoontje is 9 september 1 geworden en 5 weken zwanger 🍀

17 dagen geleden

Hoi ik ben Celine 24 jaar en 12 juni uitgerekend 🥰

17 dagen geleden

Hello 🤍 Ik ben Maxie, 29 jaar en al mama van een jongentje die 2 jaar is geworden 1 juni ✨ 11 juni ben ik uitgerekend 🤗

17 dagen geleden

Hi! Ik ben Seline, 28 jaar en we hebben al een dochter van 3.5 jaar. Ik ben (voor nu) 19 juni uitgerekend. We zijn zwanger geworden in de tweede ronde. Spannend om allemaal weer mee te maken.🍀

17 dagen geleden

Hoi! Ik ben Amber en onze dochter in bijna 1,5 jaar oud. Wij zijn onverwacht en ongepland maar zeker gewenst zwanger geraakt. Voor nu uitgerekend op 14 juni. Vorige zwangerschap was een HG zwangerschap dus hier vind ik het erg spannend hoe t nu gaat lopen. 🤞

17 dagen geleden

Reactie op A A

Hoi! Ik ben Amber en onze dochter in bijna 1,5 jaar oud. Wij zijn onverwach ...
29 jaar😁

17 dagen geleden

Hi! Ik ben Cheryl, 30 jaar en zwanger van de 2e. Ik ben nu 4 weken zwanger. Ik heb een dochtertje van bijna anderhalf. 🩷 Snel zwanger geraakt, na een maandje serieus proberen ☺️ gaat tot nu toe prima, vlagen van misselijkheid zo af en toe en wel hele rammelende darmen haha. Ohja, en heel veel soep cravings.. 😂 dat is iig beter dan de vorige keer, toen wilde ik vooral zoetigheid. Maar kan nog veranderen natuurlijk. Leuk meiden!

17 dagen geleden

Hoi, ik blijf graag een beetje anoniem, ik ben 28 jaar (bijna 29), mijn dochter is 3,5 jaar en ik ben 15 juni uitgerekend. Mijn 1e zwangerschap was onverwacht maar was zeker welkom toen moest ik heel erg wennen aan het idee. Op deze zwangerschap hebben we heel lang moeten wachten, want I.v.m instabiele colitis mocht ik geruime tijd niet zwanger worden. Juni zijn we er voor gegaan en in ronde 4 zwanger geraakt! Ik ben er nu veel meer bewust mee bezig en de angst voor een miskraam is daardoor ook groter. 🤞🏻🍀

17 dagen geleden

Ik ben Hanane, 28 jaar. Eerste kindje is bijna 1 en ben nu in verwachting van mijn tweede, 4+3

16 dagen geleden

Hoi, ook ik blijf graag een beetje anoniem , maar ben S , 36 jaar en zwanger van de 2e, 16 juni uitgerekend. Mijn zoontje is nu 21 mnd, vond de vorige zwangerschap en baby tijd van de vorige best intensief icm met drukke baan .. ben benieuwd hoe het dit keer gaat zijn . Misselijkheid is al begonnen, en daar heb ik de vorige keer zoveel last van gehad😔

16 dagen geleden

Leuk, al zoveel moeders! 🤍

16 dagen geleden

Ik sluit me ook graag aan. This strawberry is 30 jaar en ook zwanger van een 2de. Ik ben 1 juni uitgerekend. Mijn little strawberry | is nu 17 maanden. Ik ben nu 6w + 3d zwanger. Eerste echo staat gepland op de 15de. Ik heb al last van verschillende symptomen: misselijkheid, duizeligheid, maagzuur en vermoeidheid. Heb ook gekke cravings in zoete dingen vooral. En ik heb sterk voorgevoel dat het dit x een jongetje wordt.🍓