92 Reacties

14 dagen geleden

31 jaar, moeder van een zoon van 8 maand 🩵 en 1 sterren kindje van 14 weekjes 💫 half juni uitgerekend en ben pas twee x ongesteld geweest na mijn bevalling. Het was direct raak. 🥹 Echter moet ik nog een vlokkentest doen ivm een erfelijke ziekte, dus erg spannend allemaal 😃 weinig symptomen tot nu toe beetje misselijk en steekjes.

14 dagen geleden

31 jaar, moeder van meisje van 3.5. Het was in 1x raak! Nog weinig last van symptomen behalve het HELE slechte slapen. Wat een drama is dat. Als iemand tips heeft? Graag 😄

14 dagen geleden

Hoihoi! 36 jaar en heb al een dochter van 7. Volgens ‘de berekening’ 4+4 (geheel onverwachts) zwanger en op 14 juni uitgerekend 🙏🏽 Eind oktober de eerste echo. Spannend! 🍀

13 dagen geleden

Welkom allemaal, wat gezellig!

13 dagen geleden

Reactie op LJ88

Hoihoi! 36 jaar en heb al een dochter van 7. Volgens ‘de berekening’ 4+4 (g ...
Oeh leuk dat er nog een moeder is met een wat oudere dochter☺️

13 dagen geleden

Rianne, 35 jaar en al een dochter van 6. Na iui traject inclusief 1 vervelende miskraam nu bij 1e poging ivf zwanger. Ben nu 7 weken. Zou dan dus eind mei uitgerekend zijn. Maar dochter kwam ook 2 weken later, dus als dat nu net zo is toch juni😂 volgende week vrijdag echo. Ik heb vooral last van darmen en de baarmoeder/banden. En sinds deze week ook vermoeidheid maar droom ook vaak raar en dan rond 5 uur wakker, om daarna wel ff licht te slapen. Vind echo wel wat spannend omdat we al 2x hebben gehad dat ze bij echo geen hartje zagen kloppen🤞 Oh en de waarzegster waar mijn schoonmoeder is geweest jaar terugzei dat we nog een jongen zouden krijgen😅🫣

13 dagen geleden

Hey! Ik ben 30, mijn oudste is bijna 2❤️ Vorige x een fertiliteitstraject nodig gehad, en nu lukte het gewoon zo in een vrij korte periode🎉 Tot nu toe heb ik wat krampen onderin mijn buik met vlagen, gevoelige borsten en wat opgeblazen aan het einde van de dag maar het valt me reuze mee so far

13 dagen geleden

Ik heb een zoon van 5 maart 2022, en nu zwanger van de 2e!💗 uitgerekend op 17 juni 2025 normaal.

13 dagen geleden

Reactie op S16

Hoi, dit is mijn derde zwangerschap. De eerste in december 2020 is uitgelop ...
Onze zoontjes zijn dicht op een! Mijn zoon is 5/3/22 geboren! Nu ben ik 4+3 normaal.

13 dagen geleden

31 jaar. Mijn zoon is over een paar weekjes 16 maanden. Wij hebben in september een afspraak gehad bij de gynaecoloog wegens vragen over een 2e zwangerschap. Dit wegens vroeggeboorte en een bevalling die niet bepaald vlekkeloos is verlopen. En de 2e poging was het al raak🎉🤰🏼Zo spannend allemaal weer! Gisteravond een klein beetje bloed verloren. Dit had ik met onze zoon ook. Gisteravond wel wat in de stress wegens dat ik voor onze zoon een miskraam heb gehad. Verder de typische symptomen en vooral erg moe. Als het goed is dan ben ik 15 juni uitgerekend. De kindjes zullen kort naar elkaar jarig zijn, mits deze niet te vroeg komt haha. Zo zin in alles wat er komen gaat en dat onze zoon grote broer word 💙

13 dagen geleden

Reactie op Lindsay1993

31 jaar. Mijn zoon is over een paar weekjes 16 maanden. Wij hebben in septe ...
Ik bedoel 18 juni.

13 dagen geleden

Ik ben 28 jaar en mijn zoon wordt in januari alweer 3. Uitgerekend op 5 juni 2025 🫶🏻

12 dagen geleden

Ik ben 32 jaar en ben 21 juni uitgerekend!🤰🏼Ik heb een zoontje van 17 maanden. We hebben bijna een jaar over deze zwangerschap gedaan. Dus super dankbaar en blij, maar ook angstig en onzeker onzeker. Ik heb (nog) geen kwaaltjes. Zo leuk dat ons zoontje grote broer gaat worden als hij 2 jaar en 4 maanden is! 🥰🥰🥰

12 dagen geleden

Dag mama’s🥰 Wij zijn ook zwanger van een tweede kindje en ik ben 29 jaar oud, in november vieren we mijn 30ste en ons zoontje zijn 2de verjaardag🥳. Uitgerekend op 23 juni☀️ Ik wacht nog even het weekend af (nod is de 13de) en ga als alles goed is maandag de verloskundige bellen voor een eerste afspraak😁 Ik kom uit België maar ben verhuisd naar Nederland (bij mijn man) toen ik 34 weken zwanger was van de eerste. Ik liep daar toen bij de gynaecoloog in het ziekenhuis en ging elke maand op controle en kreeg ook elke keer een echo. Bij 11 weken wisten we het geslacht al omdat ze die ook doen naast de NIPT. Ik weet ondertussen dat het in Nederland best wat anders verloopt maar ergens vind ik het wel jammer dat ik dit keer wel wat langer moet wachten 🤣 Maar goed, een gezonde baby is nog altijd het belangrijkste! Mijn voorgevoel zegt wel een meisje dit keer, bij mijn eerste zwangerschap was dat gevoel juist dus we zullen zien of het nu ook zo zal zijn. Ik dacht dat bij een tweede zwangerschap ik het wat minder spannend zou vinden maar dat is dus helemaal niet zo heb ik nu ondervonden haha.

12 dagen geleden

Hi dames, ik sluit ook graag aan! Ik ben 26 jaar en na 5 jaar zwanger van ons tweede kindje door icsi pgt 🤰🏼 Uitgerekende datum: 16 juni 2025 🤍 Eerste kindje geboren in 2017, Inmiddels een grote stoere jongen van bijna 7 jaar 🙋🏼‍♂️

12 dagen geleden

Hee hee! 🧡 Dana hier, zwanger van de tweede weet het nét. Als een dochter van bijna 3 June. En ben uitgerekend op 17/6. Dit was de 4de ronde zonder dat we er druk op hebben gelegd.

11 dagen geleden

Ik ben 32, zoontje van 1 jaar+10 maanden en zwanger van de 2e, 10 juni uitgerekend.

11 dagen geleden

Ik heb een zoontje van bijna 3jaar. Nu zwanger van de 2e, uitgerekend op 11 juni 2025 🩷🩵

11 dagen geleden

Leuk! Ik ben 28 jaar, nu zwanger van nummer 3 🙏🏻 m’n dochter is 4 jaar en m’n zoontje is 2 jaar. 16 juni uitgerekend. Vind het heel spannend, maar de tijd gaat wel veel sneller voor m’n gevoel als bij m’n vorige zwangerschappen.. en waren na 1 maand al zwanger!! Benieuwd naar andere verhalen 🤞

11 dagen geleden

Ik ben 24 jaar oud en vandaag is mijn oudste precies 1,5 jaar ❤️ Volgens mijn berekening ben ik 12 juni uitgerekend. Tot nu toe merk ik vooral heel veel vermoeidheid en kom ik echt heel lastig mijn werkdagen door 🙈 Als ik vrij ben doe ik dan ook graag een dutje. Ik voel me wel echt ontzettend gezegend weer voor een tweede keer zwanger te mogen zijn, zeker omdat het na 1 poging al was gelukt. Had het nooit durven dromen. Vind het wel heel spannend allemaal en moet nog tot de 31e wachten voor mijn echo